Plane type: | BAe146-C1 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Royal Air Force (RRR/RR) |
Registration: | ZE700 |
Author: | Jiří Šíma |
Date taken: | 2010-03-20 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6667× |
20.03. Prince Charles visit to Czech Republic
Jinak - pěkná fotka, pěkný éro, a tak hnusný princ a echt hnusná Kamila...:)
Já bych se teda Kopie nezastával, neboť je to evidentně letecký analafabet a tohle je web o letectví.
Zejména případ TU-144 se mu hodně "povedl"...:(
andre: A jak to mysli?
Mohl by prosím někdo vysvětlit jaký rozdíl je mezi Avro RJ 70, resp. 85 a BAe 146 ? Na první pohled jsou to zcela totožná letadla.
PB: Ty vlaječky se nasazují samozřejmě po přistání,přístup nahoru je stropním nouzákem v kokpitu
to avionmag:musím se zastat kopie. Vůbec jsi nepochopil jak to myslí. Tak než příště odepíšeš, tak ne tak rudě
To Kopie: Víš co píšeš?
Il-114 kopie? Takže Saab 2000, BAe ATP, NAMC YS-11 nebo Saab 340 jsou navzájem vlastně taky kopie?
Nebo ten Tu-334. Jaké letadlo ti to připomíná. Mě žádné. Že má dva motory vzadu to nic neznamená, to má i MD-80, DC-9, Boeing 717, Fokker100 a ani jedno se tomu cvalíkovi blízce nepodobá.
Nechceš ještě začít že TU-154 je kopie Boeingu 727 ?
Jinak omlouvám se ostatním za moje neovládnutí. Ale tohle jsem napsat musel. :-)
To pouzdro je určitě i na druhé straně trupu protože to jsou určitě zadní brzdová světla. :-D
Dělám si legraci. Je ale pravda že jsou tři. Jedno pouzdro je to pod trupem mezi podvozky a další dvě jsou tam vzadu.
Důvod proč tam jsou je ten aby letadlo bylo v bezpečí. Jsou to senzory, antény a další ochranné zařízení. Stejně jako má AFO amerického prezidenta.
Tankovací pouzdro má samozřejmě IL-78, omlouvám se..:)
24 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ať žije Spojené Království!