Plane type: | B747-4H6/LCF |
Airport: | Taiwan - Taoyuan (TPE/RCTP) |
Airline: | Boeing (BOE) |
Registration: | N718BA |
Author: | Pavel Koten |
Date taken: | 01/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 8063× |
20.01.
Určitě je hezčí naž Airbus A-300 beluga.
Já vím, že to není zrovna symbol elegance, ale stejně jsem rád, že jsem ho při krátkém pobytu v Taipei potkal :). Bylo to teprve pátý den po vůbec první vzletu po přestavbě.
Někde na Airliners.net byla fotka s popisem, že k otvírání zadní části trupu je potřeba speciální pozemní technika. Takže to asi nebudou moci otvírat kdekoliv.
Teda pánové,kolik je vám všem let???
Říká vám něco DC-4,DC-6 a CL-44 Swingtail?
Pokud ne,zkuste se trochu obtěžovat,namáhat a něco si o těchto letadle najděte.
Maress
Můžu ti něco upřímně povědět?
Aby si se z těch "zápaďáků" nepřičůral.......
a jaktoze ta fura kabelu co vam vede do dveri v aute se neskripne?
vsechno jde...
dostali certifikci, páč zápaďáci si poraděj se vším
Fuj!
Bože, to je škaredý:) S tím pantem a vedení lanek a hydrauliky k řízení směrovky a výškovky je to podle mě risk jako prase. To přímo na té fotce na airliners bije do očí, že se tam něco skřípne, prodře, zlomí. Jak na to mohli dostat certifikát?!:)
Pobavilo :-D
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
maress: mně přijde nejpraktičtější, jak je to vyřešené na A360-220V~F, kde je to nahoru. To je, myslím, budoucnost - navíc je to pěkné naoko. ;-)