Plane type: | B737-8FN |
Airport: | Seattle - Boeing Field (BFI/KBFI) |
Airline: | Boeing (BOE) |
Registration: | N1796B |
Author: | Andrew W. Sieber |
Date taken: | 01/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 11342× |
18.01. First flight of second new Boeing 737-800 for Travel Service (c/n 37077, to be OK-TVM).
Jirkaa: Lak to nejspÃÅ¡ nebude, ale elox, což je povrchová úprava hlinÃku (dÄ›lá se to nÄ›jakým elektrochemickým způsobem).
v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))
BYDLET pardón
v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))
jo uz se tesim
Yaw Damper neboli Holandský krok je na BulÃku zapnutý stále a nevypÃná se ani na vzlet ani na pÅ™istánÃ.NicménÄ› pokud ho vypnete tak to stejnÄ› nepoznáte.
to Pavel: jen matnÄ› vzpomÃnam, když se mÄ›nil panel na berlinu.Tak se to nÄ›cim umývalo.
Yaw damper:
Zdroj:
link://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=52314&lan=0
Text:
No, YAW dumper slouzi k vyrovnavani kmitu podelne osy letounu. Nekdy se pouziva vyraz "siroky chod (namornicky chod, hadovity chod) letounu" Jde o pomale kmity, prirovanl bych to jako jizde na motorovem clunu (kdo ho ridil presne bude vedet o cem pisu) Tam je to totiz naprosto markantni. Kdyz chcete jet rovne, tak musite neustale korigovat natocenim kormidla, vysledkem je ze to snerujete jako ozrali. (pohled zpet vam krasne ukaze vlnovku, kterou jedete) V praxi se to pouziva zejmena pro zvyseni cestovniho komfortu, protoze lidi kteri jsou nejvice vzdaleni od svisle osy (u ocasu) by se za chvili poblili. Y/D se zapina obykle hned po startu a vypina pred pristanim. Aktivni Y/D zpusobuje mirne zpomalene a lehce nepresne reakce SOP. U FS jsem nezpozoroval zadny rozdil je-li Y/D aktivni, nebo nikoli.
Jo uz vim ten po Flygobespan bude OK-TVN
21 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
elox neumeješ, toto šlo umyt.