Plane type: | B737-524 |
Airport: | Moscow - Vnukovo (VKO/UUWW) |
Airline: | UTair Aviation (UTA/UT) |
Registration: | VQ-BAC |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 2010-01-16 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 8518× |
16.01. Front leg is broken
.. a ještě na jednu věc si vzpomenu z 80-tých let a Aeroflotu: při pojíždění se jezdilo rychleji než dnes. A nebo se mi to jen zdálo :-)?
to eon:nedávno jsem viděl dokument na Z1 ,jak s B-727 zásobovali v Angole diamantové doly.Létali z Luandy,a přistávali na hliněné RWY.Ten dokument neměl chybu.Tuším se to jmenovalo Létajíci cisterny,nebo tankery,nebo tak nějak.Pak kšefty slábly,tak tam naházeli židle a vozili cesťáky.
rusové létají s boeingy stejně jako s tuckama a ilama i dnes ;) Ale zase kde sezenes let kalinigrad - moskva - kazan za 3000 korun tam a zpet? :)
arteye: letěl jsem vnitrostátním aeroflotem v 80´letech asi 40x a zas takové drama to nebylo. Spíš si dnes stýskám, že asi všechna přistání bývala naživo, opravdu řízená kapitánem, nejen proto že gubernijní letiště možná nemívala moderní naváděcí prvky. To už dnes člověk ve velkém letadle asi moc neokusí. Je teda fakt, že se vždy nejdřiv brnklo kolama o dráhu a přistávalo až na druhý dotek. :-)
nevím, kolik z vás kdy dříve letělo na vnitrostátních ruských linkách, ale zážitky hlavně z přistání jsou nehynoucí, kdyby se s dnešní technikou zacházelo tak, jako ruští piloti s tučkama i ilama tehdy...a možná ještě dnes....rovnou z kurzu střemhlav na hrbolaté dráhy všemi koly najednou jak na frontě...asi by dnešní boeingy a airbusy byly vesměs už ve šrotu či rozlámané na kusy. Klobouk dolů před konstrukcí a pevností těch letadlel
to ,,makarow\"....udatnyj sovetskij továryšč aviatik zapomenul, že neletí na Tu -104, zvolala ,davaj\" a prásknul s boeingem o beton jako vždy s tůčkem:-))
to jarda:bude to asi dost náročné hlavně z důvodů různých nivelací kvůli možnému zkroucení.Pokud jsou poškozeny taky gongoly motorů,motory se budou muset sundat a zkontrolovat závěsy motorů.
A té plechařiny tam bude taky dost.
eon a dalsi: \"myrnix tyrnix\" se to nedela, pro dany typ letadla existuje ARD - Aircraft Recovery Document, coz je manual od vyrobce, ktery presne urcuje jake prostredky pouzit a jak postupovat, kdyz je potreba letadlo odnekud vytahovat, zvedat atd.
Podobná je na a.net jen je tam míň země.
20 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
technicky stav je jedna vec, ale to ze maji ruske aerolinky nejhezci letusky je mnohem zajimavejsi :D