Plane type: | DC10-30 |
Airport: | Zagreb (ZAG/LDZA) |
Airline: | JAT (JAT/JU) |
Registration: | YU-AMA |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 1984 |
Number of ratings: | 2× |
Number of views: | 4944× |
Petr:Určitě ne, před rokem 1968 byli již vybráni mechanici na přeškolení na VC-10 a již měli i nějakou dokumentaci, stejně tak se vážně o místo u ČSA ucházel BAC-1-11 ............ale na druhou stranu odsuzovat "ruské krámy" je minimálně laický přístup, Il-18 byl bezesporu na svojí dobu nejlepší turbovrtulový letoun.....Il-62 ve verzi M létala na linkách drahně déle nežli VC-10....opravdu těžko soudit....sovětská konstrukční škola v padesátých a šedesátých letech celkem stačila světu, po roce 1970 to jde z kopce.......
Vážně chcete tvrdit, že kdyby ČSA v té době měly byť jen trochu volnou ruku při rozhodování o tom co se koupí za letadla, tak že by si dobrovolně vybraly neekonomické ruské krámy s pochybnou bezpečností a s typicky sovětským poprodejním servisem?
Maress
A o těch zákazech si myslím svoje.
Záleží na údržbě letadla a v jakém je stavu.
Argumenty,že ruská letadla kouří a jsou hlučná nebudu komentovat.
Asi nikdo z Bruselu neviděl L-188 Electra a MD-80 v akci.
Jakmile se to hodí,tak si vlády států "staré unie" v hojné míře najímají společnosti,které disponují AN-12,IL-76,AN-124 apod.
Maress
Taky doporučuju Hamburk,to je na Airbusy nejblíž ku Praze :-)
Vždyť o tom to tady není.Máme rádi eroplány jako takový a jestli ten konkrétní typ je z Ruska nebo USA přece nehraje roli.Nebudem tu řešit dílenské zpracování,spotřebu,počet členů v posádce......
Já mám rád Boeingy i Airbusy,ale taky se mi líbí Iljušiny,Antonovy atd.
důkazem toho kdo vyrábí lepší letadla je i ten fakt, že ruské stroje mají na některá letiště západní evropy zákaz
to M.C. jsem i pro Airbus nejen pro Boeing, tekze bych to videl na Tolouse či Frankfurt
Yasmin & Maress
Co my rusofilové na to? :-)
Aby jste se vy dva amerikofilové vzali za ruku,šli do Ameriky na stáž,nejlíp do Everettu a tam spolu slintali nad Boeingama.
Miroslav Donutil to řekl v Pelíškách přesně:
No jo,jak není něco z USA tak se to pánům nelíbí :-D
to Yasmin: vypadá to, že si moje zpřízněná duše
Ano, TU154M měl vyšší cestovní rychlost, než např. B737-300-/400 a A320. Ale spotřeboval při tom cca 2x tolika pliva (hodinová spotřeba TU 4,8 t oproti 2,6 tunám 737 či 320), v kokpitu sedělo 4-5 chlapů (oproti dvěma). Co vy rusofilové na tyhle argumenty?
24 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Maress: Co máš pořád proti ruským letadlům? Aby si se z toho západu nepo.ral.