Plane type: | L410UVP-E |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 2602 |
Author: | Madvlk |
Date taken: | 01/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4917× |
Deicing
A uvnitř sedí Honza Kouba a těší se, jak bude hezky fotit Casu Air-to-Air přes okna :-)
Pokud mě zrak nešálí tohle bude Kapalina I nebo dvě a myslím že od firmy Safewing...Stejnou používáme i v PED.Kapalina se zahřívá na min.80 stupňů a na trysce musí mít min 60 stupňů....Kapalina se buď ředí vodou 75 procent kapaliny na 25 procent vody nebo tzv. ostrá která se používá výhradně na anti incing
K diskuzi o kapalinách: Jsou tři druhy od několika výrobců, tzv Typ I, Typ II a Typ IV. Mají různé způsoby použití a také rozdílnou barvu. Barva zaprvé kvůli odlišení typů a aby bylo vidět, co je a co není odmražené. Na fotkách z FRA bývají letadla zelená od Typu IV. V PRG se používají bezbarvé kapaliny, protože čistička letiště Praha neuměla barviva odstranit a v Únětickém potoce při kalamitě tekla oranžová voda.
Však v tom já se kůpat nebuduD:D:
no alespon maji pekny nakladak !!!!
to mi pripomina scenu z dedictvi aneb kurvahosigutntag...:-)
Kamarád od dopravy mi říkal, že těch kapalin už je docela dost druhů. Liší se meteorologickými podmínkami pro které jsou určeny a samozřejmě také cenou. Správně odmrazit letadlo je prý už podobná alchymie, jako dobře namazat běžky.
Teda to si kluci z hangáru pak dají pěknou šichtu
Bůh ví, čím odmrazují :D
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
kdysi v Bruselu jsem zazil tu zelenou slichtu ... taky jsem na to tehdy koukal jak vyjevenej, nicmene letadlo pak bylo bez namrazy a mohli jsme nahoru :)