Plane type: | ATR72-202 |
Airport: | Karlovy Vary (KLV/LKKV) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-XFD |
Author: | Jiří Nedoma |
Date taken: | 2009-11-21 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 10106× |
21.11. Boarding to diverted Bologna aircraft (due to temporary Prague airport closure) on crowded Karlovy Vary airport.
Kbely jsou vojenský (FPL 24hod předem), v NOUZI by se tam sednout možná dalo, ale pak by musela vojenská policie všechny perlustrovat :-))
V LKVO by se na APRON tech letadel neveslo o moc vic, a taky na to nejspis nejsou schvaleny, nehlede o odbavovaci budove... Takze zlaty LKKV, mimochodem pro pilota nejhezci mezinarodni letiste v CR.
To Antonin: Na LKMT se muze sedat i za nulove viditelnosti, ale nvm,jestli to ATR muze.
Mě vždycky štvalo, když mě vezl autobus někdy i míň než 100m k terminálu a připravil mě tak o fajn procházku. KV jsou letiště na úrovni ve všech směrch.
Jiříku, fascinující foto! Jen, když čtu některé ty komentáře, nestačím žasnout!:-D
Kdyby toto divertované "játro" bylo vyfocené v Ostravě na velké stojánce, nikdy by nerozpoutalo takové pozdvižení a vlnu reakcí.
Předpokládám, že všichni si mohli vybrat, jestli jít po pojížděčce nabo přes trávu a vybrali si to kratší:-).
V Ostravě LKMT byla v té chvíli padlá mlha tak, že nebylo vidět od terminálu na dráhu.
Nevím co tu z toho tady děláte takovou tragédii. LKKV je sice mezinárodní letiště, ale více je to letiště vytížené GA, mají pár linek týdně velkými letadly, apron 20m od terminálu a kvůli tomu určitě nebudou zvětšovat apron a kupovat autopbusy. Pár lidí se prošlo 100m k letadlu, holt i kousek po trávě, to není žádná tragédie. Pro diverzi do LKKV byly určitě relevantní důvody, jinak by tam asi nesedli ne ?
A proč nic nesedlo v PED?
do ovy stejne nikdy nic na toto mafianske letiste nepristane. I Easyjet z krakowa seda radeji v Brne ...
40 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
2Ondrej_LKMT: za nulové dohlednosti? :o) tuším že v OSR je CAT II, tudíž minimálně 300m RVR, což umí i játro...