Plane type: | B737-45S |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ÄŒSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-FGR |
Author: | Martin Kotek (KLF) |
Date taken: | 10/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2574× |
11.10.
Som laik,ale prikláňam sa k štartu,klapky sú zasunuté,pochybujem že by pristával...
Tom. A pÅ™ÃÅ¡tÄ› nelži .-)
Pánové je to vzlet u přistánà by tohle na dráze 24 byla už trochu infarktová záležitost :-) .
u konkretniho stroje se pouzivaji klapky na vzlet maximalne na 15° coz tady evidentne nema tady ma 5° a na tyhle klapky pristavat je silenstvi takze se jedna o vzlet vse tomu nasvedcuje jak popisuje i Vojta a to at si tvrdi kdo chce co chce :)
Evidentnà vzlet...klapky v poloze 5 a navÃc se obÄ› hlavnà podvozkové nohy dotýkajà zemÄ› a to už by pÅ™i pÅ™istánà mÄ›l vysunuté spoilery...nemluvÄ› o motorech, které tady běžà na plný výkon, což se pÅ™i pÅ™istánà vÄ›tÅ¡inou moc nedÄ›lá.:)
Jedná se o start. Jednak podle klapek a take podle tahu motoru, respektive vody, ktera jde od letadla. Preci jen na pristani ma motor kor v teto poloze minimalni vykon.
TOM: Lžeš !
Nehádat! Létam na tÄ›chto strojÃch a toto byl start !! PodÃvejte se na klapky .. ! Zhruba 10 až 20 Stupňů a na pÅ™istánà se dává maximum ;-) takže andre007 má pravdu ;-)
Nechal sem si poslat infromaci o tehle fotce od Martina a potvrdil že je to přistánà !!!
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
No tady neni o cem diskutovat. Jedna se o start, jednak podle tahu motoru, klapek a take podle toho v jake casti RWY se letadlo nachazi.