Plane type: | A340-313X |
Airport: | Frankfurt (FRA/EDDF) |
Airline: | Lufthansa (DLH/LH) |
Registration: | D-AIGX |
Author: | avio |
Date taken: | 10/2005 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3262× |
XEAR asi mysli cestovni hladinu, nemyslite? Nebo alespon "prvni" cestovni hladinu.
Z MUC se predpokladam nelita na OKG. (Kudy?) "Nad Ceskem" se asi rozumi nad LKAA, ne na vstupnim bodu.
FL245 je pro ceskou sluzbu RLP naprosto irelevantni, nebot hranice mezi nizkym a strednim sektorem je FL285.
Jine tezke dalkove masiny naplnene po spunty stoupaji normalne.
...uuuups :)
XEAR: Do jaké hladiny? Hladina bez čísla není hladinou, ale jen slovem. Není divu, že těžká dálková mašina z FRA nebo MUC, sotva dostoupá nad OKG do horního řízeného prostoru FL 245 + . Zvláště v létě. Je tu služba ATC/ŘLP a ta si jistě poradí. Tahat mašinu naplněnou po špunty palivem na minimálce jen kvůli hezkým očím, není ekonomické ani technicky žádoucí.
Vyzkoušej si simulátor: Vezmi dva třicetikilové kufry a stoupej na nejvyšší patro rozhledny na Petříně. Vždy po třiceti schodech smíš odhodit 5 dkg zátěže. Na celý výstup máš čtyři dlouhé minuty a výhodu chlazení podzimním vzduchem. :-)
To seš ty co máš tu averzi vůči jakýmukoliv Airbusu?:-)
jose: Jojo, i kdyz je tohle A343 :)
Předpokládám že je to jedna z těch, který ještě ani nad Českem nedostoupaji do hladiny :)
Mňam, mňam... A346 je jednoducho chuťovka :)
Teda, obrovský val a krásný letoun.
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
XEAR:
A343, ať už z EDDF nebo EDDM, sice stoupou pomalu, ale vždy nastoupají počáteční cestovní hladinu už nad FIR Praha. A u dálkových letů je v 90 % případů vyšší, než třeba pro typ B744. Takový linky Soul, Hong Kong nebo Tokyo si většinou píšou FL350 (B744 začíná ve FL310) a z EDDM ji mají někde nad Prahou nebo těsně za. Pokud letí z EDDF přes nás, jsou v cestovní FL už před Prahou (pokud se nezaseknou pod nějakým provozem).
Stoupou zoufale pomalu, ale zas tak strašný to není - např ve srovnání s CRJ-200 nebo RJ85/100.