Plane type: | A320-214 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-MEH |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 09/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5391× |
Thrust reverser CFMI CFM56-5.
Ďakujem obom za vysvetlenie, už tomu rozumiem lepšie.
Mně furt co to připomíná " jeptiška představená zezadu.
MiCi: Ta fotka je naprosto úžasná! Já mám fotky technických detailů hrozně rád.
vtakopysk: Některé motory mají jiný typ obracečů, který reverzuje i horký vnitřní proud, viz tato fotka Tu-154: link://www.planes.cz/cs/photo/1024281/tu154m-101-polish-air-force-ostrava-osr-lkmt/
Ale chtěl bych se zeptat, jaké jsou výhody resp. nevýhody těchto výklopných "dvířek" u Airbusu oproti "posuvnému prstenci" u podobného CFM-56 v provedení pro Boeing 737?
Otevřením těchto dvířek je vnější (studený) proud vzduchu u dvouproudového motoru obrácen proti směru letu a brzdí tudíž letadlo. Při zavřených dvířkách studený proud obteká "horký" motor, což zvyšuje tah a snižuje hlučnost. Stačí? Lépe se to pochopí nad obrázkem řezu dvouproudového motoru.
Môže mi prosím nikto vysvetliť ako vlastne reverser funguje?
zezadu jak jeptiška ......
JJ PEKNY REVER. A ZEPREDU BY TO BYLO ETTE HEZCI
velmi zvláštní to sou ouška !!
Hodně dobrý nápad na fotku...a asi i trocha štěstí být zrovna u toho :-)....každopádně to takhle vypadá i jako součást vesmírné stanice :-)
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
M_V: Možno lepšia účinnosť...