Plane type: | B737-8AS |
Airport: | London - Gatwick (LGW/EGKK) |
Airline: | Ryanair (RYR/FR) |
Registration: | EI-EFP |
Author: | Daniel Vašut |
Date taken: | 2009-09-02 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4237× |
02.09. New aircraft wearing special "Yes to Europe" livery prior second referendum on the Lisbon Treaty
Pro Martina: v tomto případě se jedná pravděpodobně jen o "papírové" snížení maximální vzletové váhy. Pokud letadlo lítá jen krátké tratě s minimem paliva a bez zboží a pošty, vyplatí se to, protože většina poplatků (přistávací, navigační a parkovací) se účtuje právě z maximální vzletové váhy a nikoli aktuální. Na druhou stranu se pak ta snížená váha nesmí překročit, i když podle výrobce je povolená vyšší.
Petr Bé: nikoli, novy nater uz maji par let (tusim od 2005), jedine ze by jeste nekde zbyvali exemplare se starsim livery, coz asi ano.
V novince, ktera sem odkazuje, se pise, ze B738 Ryanairu sou lehci, nez (asi) bezna 738. Nevite nekdo, co jim tam chybi? Kuchynka? Zachod? :)
Ta žlutá "vlnovka" je novinka, ne? Vždycky to byl rovný pruh od kokpitu až k ocasu
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
martin: je to papirove a je mozne to menit, podle toho kam se poleti a kolik se toho poveze. MTOW - Maximum take off weight, max. povolena hmotnost s jakou muze letadlo provest vzlet = hmotnost prazdneho letadla+nakladu+paliva+cestujicich, zkratka vsechno dohromady. Na palivu a cargu se daji usetrit tuny. Vzhledem k poctu letadel a a kazdodennimu poctu letu RF jsou to nemale uspory.