Plane type: | B737-76N |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registration: | OM-NGF |
Author: | Metaxa |
Date taken: | 05/2009 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 5362× |
Peter: po startu se brzdí, kola jdou do šachet neroztočená, podle mě z důvodu nebezpečí poškození letadla v případě narušeného běhounu pneumatky .... viz např. www.planes.cz/cs/photo/1053375/
to Peter...
Keď sa na bojasa pozrieš zpredu, uvidíš, že motor a kolesá sú od seba dobre ďaleko. Mimo toho horúci vzduch prúdi z vnútornej trysky a okolo neho je hnaný studený vzduch od fanu, čiže na pneu horúci vzduch nezasiahne...
to petrick: to nie je chyba ale konštrukčný zámer, aby mohol motor v prípade problémov "odpadnúť"
Lenze rozpalene brzdy asi nebudu pri starte, pretoze vtedy sa nebrzdi, a pri pristati sa podvozok nezatahuje :)
Pokud došlo kdy ke vznícení pneu po zatažení do podvozkových šachet, pak v drtivé většině od rozpálených lamel brzdového systému.
Tom Air: tak cca 2300kg
Kolik ten motor vlastně váží?
Pardon . . . na "díky", ale "díry" . . . :o)
Je to krásně nasvícený. Moc hezká fotka. Jak by se jim teď éro navíc hodilo, co? :o( Všechno vypadá docela odborně zdemontovaný, jen ty "díky" na spodní straně křídel vypadají jako by je prožraly myši :o)
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
ICARcz: kola se po startu automaticky brzdí především z důvodu odstranění případného gyroskopického momentu rychle se točících pneumatik, které by mohly způsobit horší ovladatelnost (podobná situace jako když chcete naklonit roztočenou flexu s kotoučem o velkém průměru)
Nicméně podle mě je zásadní rozdíl v zatížení brzdovek pokud brzdíme po přístání a brzdíme desítky tun pohybujícího se letadla a pokud brzdím pouze hmotnost samotných podvozkových kol po startu...