Plane type: | IL18D |
Airport: | Palma de Mallorca (PMI/LEPA) |
Airline: | Romavia (RMV/WQ) |
Registration: | YR-IMM |
Author: | Zdenek.K |
Date taken: | 08/2001 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3473× |
Petr Volek: No bezva, díky za objasnění záhady :) Je to krásná mašina, škoda že u nás jí v akci nelze spatřit :(
Marek: Podívejte se na ostatní fotky :-) U IL 18 je během zatahování vozík podvozku natočen téměř svisle,tj kola jsou nad sebou. Na mnou zmíněné fotce jsou hlavní podvozky v zákrytu,tudíž to vypadá,že na hlavní noze je jen jeden pár kol... Tady je to vidět lépe (Sice je to IL-22 - ale podvozek je stejný ) www.airliners.net/photo/Russia---Air/Ilyushin-Il-22M/1551518/L/
Petr Volek: no, IL18 russian na airliners ma jednoduchej hlavní podvozek, zatímco tady a na všech ostatních fotkách má hlavní podvozek dvojitej.
Marek: podle čeho tak soudíš? :-) Já vidím všechna kola.
Petr Volek: Jo, dobrý. :-) Petr Minařík
Petr Volek: www.airliners.net/photo/Russia-State-Transport/Ilyushin-Il-18D/1561866/L/
má poněkud méně kol než je zvykem....
JL: Sorry, oprava. Správně má být: Při uvažované spotřebě 100 kg / 27,2 km. Jdu spát. PM
JL: Copak o to, dolet IL-18D byl za bezvětří kolem 6200 km ( bez navigační zásoby). Po přistání zbylo v nádržích 2000kg paliva. (Při uvažované spotřebě 272 kg / 100 km.)
Zřejmě jsem se ne přesně vyjádřil, přes Prahu létají často turbo-prop Antonovy, dvoumotoráky. Neřekl bych, že mezi nimi jsou zastoupeny i dvoumotorové An-8. Ale to jistě budou vědět ti, kdož sledují provoz, přesně.
PV: Ze bych si to spletl s An-8 ? No jedine dobre... i kdyz je mozne, ze vladni/armadni letaji na nejakou vyjimku a nebo to zase povolili...
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Petr Volek: Díky za odkaz, fotky IL jsou tam pěkné.