Plane type: | L39ZA |
Airport: | Off airport |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 3903 |
Author: | Jan Kouba |
Date taken: | 07/2009 |
Number of ratings: | 4× |
Number of views: | 7972× |
Brdy
A fotka je už v Areportu. Jsou rychlí ;o))
Proto to také myslím v neutrálním pojetí. Ale je hodně dobrých fotografů, co takové možnosti nemá. Tak těžké to zase není, ale zkušenosti jsou jistě potřeba, jako ve všem ostatním.
Alias: Jistě, dejte mi možnost a uvidíte, jak to parádně zkurvím!
Snímky pana Kouby nás provádějí světem vojenského létání, světem, do kterého bychom jinak ani nenahlédli. Každá práce, dobře odvedená, zaslouží uznání. Já si nemyslím, že udělat takovou fotku je snadné. Není.
Promiňte, nechci se nikoho dotknout, ale co je na tom vyjímečného? Ano, snímek je unikátní, to žádná jiná, ale pěv a chvála na p. Koubu dost přehnaná. Co by jste jiného čekali od fotografa, který má možnosti a prostředky tohle fotit.
Omluva Tondovi B. SU7 opravdu škrtil palivo do motoru při střelbě raketami.Porovnával jsem to s motorem R-13 300.Tam spíš hrozilo "sfouknutí" plamene.
Kyslík se přidával na spouštění u SU7 při spouštění za letu(informace od techniků od SU7).
To je tak,když jeden "o koze druhý o voze".Každý ten motor je jiný.
Pro Tondu B,Jak dlouho myslíš že trvá decelerace a následná akcelerace motoru.Raketě sejití trvá přeženu vteřinu,následuje bojová zatáčka,s plynem naplno.Cca 5 vteřin.Při rychlosti 600km/h to dělá 833m.Decelerace a následná akcelerace zabere asi 10 vteřin.To jsme za vrcholem bojové zatáčky a zoufale nám chybí tah.Pak už snad jen madla.
pro LTDK: -pilot na POM nesahá, jen při střelbě od bojového tlačítka projde impuls na čerpadlo (ventily KS-1, VSK) a decelerace probíhá automaticky, bez zásahu pilota (motor Al-7F). Motorový kyslík má motor na start a zapálení forsáže...
Pro Tondu B,jmenuje se to vztřícné spouštění.U proudových motorů nelze prudce snížit dodávku paliva,čerpadlo to nedovolí,POMku můžeš prudce stáhnout,ale regulace je regulace.Viz problémy s motory JUMO 004 pro Me 262,tam byla regulace v ruce pilota.Ostatně při střelbě např S-24 na pozemní cíl jsou třeba otáčky motoru na "vyjití ze zteče".
ROZKAZ, ZNĚL JASNĚ!
Chceš říct soudruhu...
Nóó, dvě dávky !!!
:-D
41 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ta fotka je s katalogu.