Photo Detail

A310-325/ET


Author: EDI-Jirka Ehrenberger
Date taken: 06/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 4377×

Description:

13.06.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Vladik - unsigned guest (...108.154...)
2009-06-18 21:23

to Komárek:to je reverz

M.C. - unsigned guest (...218.160...)
2009-06-15 16:24

Tady jsou zase "odborníci".
Nic nevědí,ale všude byli a všechno znají.
Miloš Zeman kdysi o novinářích něco řekl a já s tím souhlasím.....!

Petr Popelář (...84.36...)
2009-06-15 10:18

Petr1:Ostravský airstarter nedával dostatečné množství vzduchu k nahození motoru(druhý motor si již nahodí pomocí vzduchu z nahozeného motoru) tohoto typu letadla.

Dan - unsigned guest (...195.175...)
2009-06-15 09:53

Petr1: Papirove (tedy prokazatelne) nebyl problem na strane CSA... jak jinak slo situaci resit ci ji predchazet je tak maximalne k spekulativni diskuzi ;-)

Petr1 - unsigned guest (...77.93...)
2009-06-15 09:49

Petr Popelář: Díky za objasnění.
Mimochodem koukal jsem na ten odkaz na ostravsé letiště a jete vybaveni jsou, takže problém neby na straně ČSA, jak inormvali media, ale na straně handlingové společnosti na LKMT. Chápu t správně??

Petr Popelář (...84.36...)
2009-06-15 09:00

Petr1:Samozřejmě, ale výrobce letadla povoluje provoz bez APU , které mimochodem bylo na letadle od ledna nové. Tato jednotka za letu vůbec nepracuje a používá se za normálních okolností jen ke klimatizování letadla na zemi, jako zdroj elektrické energie a spušténí motorů, pak se vypne.
Mimochodem na letadlech Dc-8/Tu-134/Se-210 /Caravelle a dalších tato jednotka nebyla vůbec a nahazování jet air starterem bylo standartním postupem.
Každé letiště udává, zdali je airstarterem vybveno.....viz stránky
www.airport-ostrava.cz/cz/page-osobni-letecka-doprava/
to že to nahodil až agregát přivezený na podvalníku z Prahy o něčem snad vypovídá.

Radek - unsigned guest (...70.229...)
2009-06-15 07:27

Zase APU zrovna nefunkcní.Minulý týden v nedeli jsem se vracel z Ibizy a B-737-400 imatrikulace OK-CGT měl také nefunkční APU, v Ibize na letišti v pohode nastartoval pozemním, akorat nešla klimatizace, až když se nastartovaly motory tak klima sla, ale měli jsme mezipřistaní na Malorce a tam byl problém s pozemním personalem, aby nas nastartoval, takze 50 minut jsme sedeli bez klima, letušky rozdavaly vodu a piloti schaneli pozemni Apu na velikem letišti. Takze docela zabava, ale u CSA asi normalni letat bez funkcniho Apu. Jinak u CSA V pohod.

zukin - unsigned guest (...48.213...)
2009-06-15 07:03

Zrovna na tuto jsem se byl ten den podívat v BRQ. Pilot předvedl excelentí landing.

Georgi - unsigned guest (...102.237...)
2009-06-15 02:28

Pánové, chlapci, potom co jsem slyšel ty zpravy z posledních dnů, být koupákem tak po cestě na letiště se každého ptám jestli poletím Airbusem...No inu..v ČR media nejsou informačními kanály, ale spíše dezinformačními. Jakmile bude havarovat nějaký Boeing tak to bude to samé v bleděmodrém. Takže se všema souhlasím...haha, ale zkusme mít trochu trpělivost s ČSA, nejsem zaměstnanec, ale lítám s níma od roku 78 a jde hluboký citový vztah!!!Snad se z krize vyhrabou...

procvi - unsigned guest (...161.1...)
2009-06-14 23:56

To jen v televizi z toho uměj udělat velkou bublinu, hlavně na Nově, jak tam ta bába co letěla z Brna říkala, že se letadlo strašně třáslo a ten chlápek po ní, že byl cítit kouř... To jsou prostě typičtí koupáci co jednou za rok letí letadlem k móři:-D

23 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details