Plane type: | MIL24DU |
Airport: | Namest nad Oslavou (LKNA) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 6050 |
Author: | Pavel Pokorný |
Date taken: | 04/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3219× |
ked si dobre pamatam, tak v roku 1988-1990 sluzili dve sparky 6040 a 6050 na letisku v Plzni na Boroch, to znamena, ze ked je to ona, ze vraj po rozdeleni isla 6040 na slovensko, tak ma uz aspon 20 rokov. 6040 som nasiel bohuzial tu:
http ://www.demobbed.org.uk/images/6040_mi24.jpg
V novém L+K psali,že už má nalétáno kolem 3000 hodin a brzo se bude vyřazovat.
Díky za info.
DU je verze určená pro výcvik. Vepředu chybí kulomet a místo operátora je tam instruktor, který může za letu "vyrábět" některé závady. Jinak se jedná až na absenci střeliště o "bojeschopný" stroj. Oproti Mi35 resp Mi24V, které užívá naše armáda má verze "D" méně výkonné motory a liší se i některými zbraňovými systémy, což vyplývá z faktu, že verze "D" je předchůdkyní verze "V", která vznikla zástavbou výkonnějších motorů a modernizací některé výzbroje.
A co je na tom 24DU tak speciálního?
6 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Malé upřesnění:
- motory jsou stejné jako u verze "V";
- přední kabina má plné přístrojové vybavení + pult imitací závad;
- chybí bombardovací vybavení, v současnost nelze střílet řízené střely (nejsou ve výzbroji - FALAMGA);
- ve vzduchu se chová spíše jako "V";
- původně měla jít na Slovensko 6050, ale rozdělovací komise rozhodla jinak.