Photo Detail

L39C


Plane type: L39C
Airport: Plzen - Line (LKLN)
Airline: Private
Registration: OK-JET
Author: Michal Krechowski
Date taken: 04/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 5636×

Description:

Czech Jet Team




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Michal Krechowski (...103.248...)
2009-10-18 20:41

Ještě doplním, že inspirací byla tahle fotografie Delfína z Anetu ... www.airliners.net/photo/0964594/L/

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-06-02 21:46

Pamětníci potvrdí, že plně naložené čtrnáctky po zatažení podvozku využívaly přízemního efektu ke zvýšení rychlosti nad polední rozpálenou dráhou než to si to namířily do nebes, na variu 3 až 5 m/sec.
Fotka je nádherná, jak jinak.

Petr Štefl - unsigned guest (...108.65...)
2009-06-02 09:32

Dobrá práce , moc hezké !!!

pku - unsigned guest (...177.61...)
2009-06-02 09:32

Ano vzlet má být proveden dle příručky letadla ale zároveň dle povrchu dráhy a počasí v danné oblasti.
Příručku L39 jsem sice nečetl to ovšem nemění nic na tom že nechápu jak jsi došel k závěru že pilot nesmí udržovat po vzletu letadlo v rozletu???

Michal - unsigned guest (...64.72...)
2009-06-02 07:28

vzlet ma byt provaden dle letove prirucky daneho letadla. Tam nic neni o tom,ze ma udrzovat masinu v par metrech po vzletu. Ale jinak je to krasna fotka a su rad, ze ji nekdo vyfotil. howgh.

pku - unsigned guest (...177.61...)
2009-06-01 23:49

To Michal:
Můžeš mi prosím vysvětlit proč by měl pilot v L39 otevírat na vzlet z 1450m dlouhé betonové dráhy klapky a nechávat je otevřené do cca 50m když je předem domluveno že bude focen a z toho důvodu udržuje letadlo ve fázi rozletu pár metrů nad zemí???

Ach joooo.

keh - unsigned guest (...142.125...)
2009-06-01 23:39

"... az uvidite belmo jejich oci..."

Sakra, to musel bejt rambajz, zejo autore? :-D

Jinak je to ovsem nadhera, gratuluju :-)

Michal Krechowski (...103.250...)
2009-06-01 23:34

To Michal a MK : Přesně tyhle reakce jsem očekával :) Ano, je to opravdu foceno po vzletu z RWY24 při technickém záletu. Fotka ( vlastně celá sekvence asi 6ti fotek ) byla samozřejmě předem domluvena s pilotama a TWR. Jelikož jsem tyto reakce očekával a vim že sem chodí koukat na fotky kde kdo, každý si to přebere po svém a nechtěl jsem zadělat na nějaký malér, tak jsem se raději na letišti 10x ptal jestli ji sem mužu dát,nebo ne, protože mi bylo líto ji neuveřejnit. Inspirovala mě jedna fotka na Airlines s L29. Jinak délka vzletu L39 je zhruba 600-700m na betonové dráze ( na LKLN je to na urovni spojky Bravo která je na fotce vidět vlevo zhruba uprostřed ), tak nevím kde bys chtěl vidět podvozky na druhém konci RWY :)

To Jan Kouba : ahoj Honzo, Díky :)))

Michal - unsigned guest (...74.217...)
2009-06-01 23:30

to Michal Kr.: no cely problem je v tom, ze klapky se nechavaji na prvni kousek stoupani (pokud teda L-39 neni vyjimka) do cca 50 m, takze z fotky je jasne, ze to neni vzlet. Alespon teda normalni vzlet. Pridane vysvetleni je pochopitelne OK a nebyt rypaku jak ja, tak si toho nikdo nevsimne. Ale to vis, chodi sem dost lidi, co maji pilotni prukazy ci prukazky a tak takove drobnosti obvykle neuniknou.
Ale jinak abych nezapomel - chvalim napad a provedeni, proste perfektni fotka.

Michal Krechowski (...103.250...)
2009-06-01 23:10

To Michal a MK : Přesně tyhle reakce jsem očekával :) Ano, je to opravdu foceno po vzletu z RWY24 při technickém záletu. Fotka ( vlastně celá sekvence asi 6ti fotek ) byla samozřejmě předem domluvena s pilotama a TWR. Jelikož jsem tyto reakce očekával a vim že sem chodí koukat na fotky kde kdo, každý si to přebere po svém a nechtěl jsem zadělat na nějaký malér, tak jsem se raději na letišti 10x ptal jestli ji sem mužu dát,nebo ne, protože mi bylo líto ji neuveřejnit. Inspirovala mě jedna fotka na Airlines s L29. Jinak délka vzletu L39 je zhruba 600-700m na betonové dráze ( na LKLN je to na urovni spojky Bravo která je na fotce vidět vlevo zhruba uprostřed ), tak nevím kde bys chtěl vidět podvozky na druhém konci RWY :)

To Jan Kouba : ahoj Honzo, Díky :)))

28 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details