Plane type: | AN74TK-100C |
Airport: | Karlovy Vary (KLV/LKKV) |
Airline: | Sverdlovsk 2nd Air Enterprise (UKU) |
Registration: | RA-74006 |
Author: | Míra Hlaváč |
Date taken: | 01/2007 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 12970× |
01.01.
morganzd: Koncepce takto umistenych motoru se na tomto typu zkousela hlavne pro zajisteni moznosti kratsiho vzletu a pristani. Motory totiz primo ofukuji horni plochu kridla primo za sebou a nasledne i vztlakovych klapek, cili dochazi k docela razantnimu narustu vztlaku na kridle.
(Doufam, ze jsem to nepomotal :-D )
Vlastik@Č: tomu sám nevěříte, že ne? :-)
2 Pavel Vanka: A narazka, kterou jste zrejme nepochopil ode me Vy byla konkretne na hloupost a zapojovani mozku. VIZ: Boeing a jeho koncept na superjumbo, od ktereho po roce 2001 upustil. Kdyz uz byla zminovana prakticnost. Pac nekdy mene, znamena vice;) Dotahovat do konce kazdy napad .... asi litame uplne s necim jinym nez se lita dneska :-P Napsat pan bf.109 jako jedini dotahli koncept do konce", a nedotahovat se stroze na Boeing, neozval bych se ... Takhle jsem musel.
V zimě při pojíždění nenasává sníh do motorů....?
Éro určitě zajímavý, ale hlavní smysl (výhoda) této koncepce mi uniká.
Určitě se najde někdo, kdo mi vysvětlí...
AdaAirlines: Narazka od bf.109 , kterou jste zrejme nepochopil, byla na koncepci letounu, konkretne na letoun Boeing YC-14 forum.valka.cz/viewtopic.php/title/Boeing-YC-14/t/45265 a nikoli na to kdo je nejvetsi vyrobce :)
AdaAirlines: :)))
2 bf.109: Ano ... Mas pravdu .. klobouk dolu. Proto taky Antonov je nejvetsi vyrobce letadel na svete. Koncepty novych technologii v konstrukci, vyrobe jsou pro ostatni staty nedosazitelne. O cem svedci i nejprodavanejsi letadla typu AN 737, AN 747 atd ... Zapad se ma jeste hodne co ucit.
Velmi krásné a zajímavé éro.NA rozdíl od Boeingu ho dotáhli do praktického využití
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
to AdaAirlines :-):-D to je pravda a ten boeing YC14 je daaaaleko vetsi nez tohle a navíc dááááleko hezčí