Plane type: | L410A |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-ADO |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 10/1978 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7015× |
There is 40th anniversary first flight of most popular Czechoslovak aircraft today, 19.04.2009 (f/f XL-410, c/n 001, reg. OK-60).
Identický stroj L-410A výr. č. 0004 (710004) OK-ADN vo farbách SLOVAIRu, v ktorom bol za letu na linke Mariánske Lázně - Praha dňa 7.6.1972 zavraždený kapitán Mičica, možno nájsť v Aero Múzeu Martin-Tomčany (www.aeromuzeum.sk)
Ale jo určitě jsou ATR výborná, ale taková L610ka s livery OK - to by byla nádhera :)
Tonda: To jedině, bohužel to s ním nevyšlo, ale třeba ATRka taky nejsou špatná...osobně mám pro ně slabost.:-)
Adolfino: No jeje ze litaji... www.ucl.cz/download/pdf/Plan0904%20_2.pdf (mesicni plan letu)
První 410 verze L410A s motory PT-6A dostal Slovair roku 1972 a používal je na vnitrostátních linkách,1.6.1976 byly převedeny k ČSA(pamětníci říkají, že v totálním nepořádku co se týče sledování agregátů a resursů)a u ČSA létaly přibližně až do roku 1981 v celkovém počtu 12 kusů na linkách do Mar.lázní,Kunovic a dalších vnitrostátních linkách.
Ještě roku 1980 jsem s ním letěl do BRQ.
ÚCL stále létají s L-410,nebo se mýlím?Používají volací znak Kalibra 41 nebo Kalibra 42
Vojta:Já myslím že Joey si smutně povzdechl nad osudem následovníka čtyřistadesítky - L 610...
Joey: Kam bys ho chtěl prosím tě nasazovat a jseš si jistej, že bys do něj nacpal tolik lidí, co do ATR?;-)
A nebyly by, prosim, k tem ctyricetinam, alespon zakladni informace o nasazeni L410 u CSA (roky, destinace, frekvence). Dekuji moc
20 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Nevíte proč má na směrovém kormidle nápis Aero?