Plane type: | DHC8Q-315 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Abu Dhabi Aviation (ADA) |
Registration: | A6-ADG |
Author: | Filip Koška |
Date taken: | 2009-02-14 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4265× |
14.02. ATH - PIK fuel stop
narez videl jsem ho ale nechapal co to je diky moc
snad to trochu napravim zaujimavym tipom na video:
h t t p://video.google.com/videoplay?docid=2238323060735779946
23minutovy film o "tailplane icing"
(nechce to brat link tak som tam dal medzery)
ja viem max, to bol zly pokus o vtip, beriem spat. vseobecne vsak mam pocit ze turbovrtulaky s relativne malou plochou kridla s tymto maju problem: em120, atr-ka, dash... mali viacero takychto nehod v "icing conditions". sam som sa dost nabal na jednom takomto lete na emb do prahy, ked museli piloti poziadat o znizenie hladiny a stale pozerali na nabezne hrany odkial neustale "odstrelovali" namrazu
myslim vsak, ze vacsina takychto nehod nastala pri znizeni rychlosti a vysunuti klapiek na priblizenie, takze aj na hluposti co som napisal mozno je kusok pravdy. kazdopadne to nie je dovod, aby s tym vyrobca nieco neurobil a nezaviedli sa postupy do manualov, ako tomu predchadzat a co robit ak uz takato situacia nastane.
peto-nitra
námraza na letišti není problém, problém je ve výšce několika km i nad emiráty, což jste asi zapoměl....
namraza je v emiratoch velkym problemom! najma v juli a auguste...
Tyhle DHC, hlavně verze -400 poslední dobou nevypadají moc bezpečně. Když už se tomu otevře podvozek, tak je to zase namrzlý a spadne to... Radši nebrat...
dufam ze si zapnu defrozing cestou do kanady i v nej hrozi namraza ktora tomuto typu mimoriadne vadi :-(
At se pak nikdo nestezuje na CSA a jejich A310 na dalkovky :))))
(kidding)
To je normálka,jen člověk není v práci......:-D
Hezký.
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
vpodstate je to o zmene spravania sa prudenia vzduchu okolo vyskovky, ked je jej nabezna hrana pokryta ladom. kym sa leti v hladine je vsetko viacmenej ok. ked sa vsak spomali, vysunu klapky a zacne sa klesat, prudenie sa zmeni a moze nastat stall kvoli tomu ze vyskovka riadne neplni svoju funkciu. ako sa z toho dostat vysvetluje ten chlapik z nasa. ide vsak o to, ze takato strata kontroly sa ziskava spat celkom inak, resp. prave opacne, ako ked je naladie na kridlach. tolko asi video, snad som to prelozil dobre, zasa pilot nie som.