Plane type: | A330-223 |
Airport: | Funchal (FNC/LPMA) |
Airline: | Air Berlin (BER/AB) |
Registration: | D-ALPJ |
Author: | Jan Kamyl Menzl |
Date taken: | 01/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3113× |
27.01.
to Petr D: přesně jak psal PM, je to na pilotovi a jeho citu a rozhodnutí. Světýlka pomůžou odhadnout vzdálost či se rychle zorientovat, ale s érem vždy sedne pilot (ať už živý či auto:-))...
........děkuji za info , ale když letadlo poskočí poryvem větru a kola nejsou na betonu, dráha je krátká, to asi žádná světla v ose dráhy nepomužou...??
Šedá je teorie, barevný je strom života. Staří flígři tvrdili, že letadlo se řídí především zadkem. To je takový blok "Pud sebezáchovy", který zatím žádná mašina nemá. Pilot bleskově takovou informaci vyhodnotí a volí průlet.
to Bob: no ony neblikají, jen se neprve po bílých světlech střídá bílá a červená a pak už jen červená, ale světlo je to nepřerušované, to by bylo jak vánoční stromeček:-)
to Petr D: nejsem pilot, ale na RWY jsou vzdálenostní značky podle kterých pilot pozná vzdálenost od bodu dotyku - cca 300m od prahu RWY, to co psal Bob je pak v podstatě to samé, ale od konce RWY a pak už je na posádce, ayb se někam mezi vešla:-) ale kdyby přeplachtili celou RWY, bylo by už opravdu zle...
este raz to Petr D. :v osi na drahe su svetla, ktore su biele, ale ked lietadlo uz je 900m pred koncom drahy, tak svetla zacnu preblikovat na cerveno-bielo, a ked uz je 300m pred koncom drahy tak zacnu uz blikat na cerveno... a uz je zle... :)
to Petr D. :pristava tu aj B777-200ER AUSTRIAN a v pohode...
Poměrně velké letadlo na Madeiru,byl jsem svědkem při přistání B 737 za větru,kdy musel pilot manévr opakovat,škoda že tu není fotka, kdy tu přistávali pouze hydroplány.......velmi by mě zajímalo, kdy a jak pozná pilot, že už přistání nedokončí.Děkuji za odpověď.
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
..oprava.. samozřejmě že tam měla být "vzdálenost" :-)