Plane type: | B767-3Y0/ER |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | SmartLynx Airlines (ART/6Y) |
Registration: | YL-LCY |
Author: | Václav Kudela |
Date taken: | 2009-01-22 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7945× |
22.01. Operated Travel Service flight to Bangkok instead of own deffected TF-FIB
To Brum: Nemůžu s tebou souhlasit. Air Italy má v economy v jedné řadě sedadla 2+4+2, zatímco TF-FIB má 2+3+2. Ještě pořád myslíš, že narvat do stejně širokého trupu o jedno sedadlo navíc představuje stejné pohodlí nebo podle tebe ještě větší pohodlí?
Následující odlet na VRA už letělo TF-FIB, zpožděno bylo protože se čekalo na poslední náhradní díl. Na příletu do PRG už bylo zpoždění jen 2,5 a do BLL už pak odletělo na čas.
Co se týká sezení na bednách s polštářkem - to my stewardi občas takhle děláváme,někdy to bývá pohodlnější sezení než na jumpseatech(služební sedadla posádky)
To Dan: Nevím, nevím, ale následující spoj po příletu z Bankoku byl na odletu opožděn ve stejnou noc o cca 4 hodiny, takže to asi letěl stejný záskok. Kdyby byl TF-FIB k dispozici, tak proč tak velké zpoždění?
To MEL: Tyto počty jsou správné, ale špatně vyložené. V 272 TTL je daleko lepší pohodlí pro 260Y, protože minus 16C oproti TVS 253 TTL představuje velice slušný prostor pro Y. Air Italy v této konfiguraci je zhruba shodná s TVS TF-FIB. Dobře je přečíst si komentář Veselý Petr -níže-, proč asi seděli stewardky na bednách. Zda je to pravda nevím, nebyl jsem tam.
Dan: aha, škoda..
Tomas: Ne ne, to byl jen zaskok 22.1. Praha - Bangkok a 23.1. Bangkok - Praha, kdy byl TFFIB mimo provoz...
a to sem teď budou létat oba?když už je TF-FIB v pořádku a tenhle kocour sem pořád léta:) bylo by to jedině dobře..čim víc takových ér v PRG, tím lépe...
Co se tyce pohodli, tak opravdu od rodicu vim, ze let do BKK s TF-FIB bylo uplne v pohode. Ale zpatecni s YL- LCY bylo dost spatny :(. A ne jenom diky zpozdeni. I odlet z Prahy pred 14 dny byl o 5 hodin opozden.
Co se týče rozteče sedaček, tak si myslím, že TVS s TF-FIB poskytuje svým cestujících solidní komfort ve srovnání s jinými evropskými charterovými společnostmi provozujícími B767-300.
Travel Service (TF-FIB): 28C+225Y=253 TTL
Air Italy (I-AIGG): 12C+276Y=288 TTL
ArkeFly/TUI Netherlands (PH-AHQ/X/Y): 12C+260Y=272 TTL
2TK:
Prosezenost sedacek skutecne nesouvisi s delkou provozu letadla. Nebo fakt myslite, ze u vsech spolecnosti jsou stejny sedacky celou dobu provozu letadla? :-)
Podobne je tomu s rozteci sedacek.
38 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To Mel: pohodlí je imaginární pojem, každý preferuje něco jiného. B 767 300ER Air Italy, o které je řeč(mají i B767 200R), je dlouhá 54,9m. Tatáž délka je udávána i u TF-FIB, tedy čím méně sedadel v řadě, tím více řad na stejnou délku. Takže ať tak či tak, radši budu sedět i v TF-FIB mezi 225Y než v Air Italy mezi 274Y - údaj z WWW Air Italy.