Photo Detail

Mc Donnell MD83


AKT
Author: Barbier Martin
Date taken: 2009-01-17
Number of ratings: 0×
Number of views: 4817×

Description:

17.01. Operated for SkyEurope

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



doktor - unsigned guest (...99.70...)
2009-01-30 14:23

F4ctrlUrmhs , ci ako sa to vlastne nazyvas, prosim ta prispievaj dalej :). Vazne uz to chcelo trosku ozivit. Odbornikov na sroty je tu stale malo. Davno som sa tak nepobavil :) Len pozor aby si vazne nezacal konkurovat "Cechovinam" :)

JYRYK - unsigned guest (...71.93...)
2009-01-27 01:07

Koukam samej odpborník. Ten F4čtvrtek to bude asi hoch, tak ho nechte na pokoji. Umlátí se sám a mi se můžem usmívat. Jirka

F4ct0r - unsigned guest (...216.189...)
2009-01-22 16:59

Keby letel vyssie rozpadne sa...

creyman - unsigned guest (...24.123...)
2009-01-22 08:54

Letěl jsem tímto letadlem v úterý z Paříže. Překvapilo mě sezení levá strana dvě sedačky, pravá tri. Jak je to s vyvážením letadla? Jinak to neblo špatný, jen se letí v nižší hladině. Sky nastoupá do 12km a letí se, tady 2x měnil během letu výšku.

peme - unsigned guest (...179.105...)
2009-01-19 08:15

F4ct0r či co to je za blbý nick: víš co , co kdyby jsi si trochu ověřil fakta, než tady začneš plácat ale už neuvěřitelné hovadiny......a víš co raději to nedělej na internetu, nebo raději ani nečti a vůbec...on by se ti taky dle tvé logiky mohl poškodit zrak a vůbec nejlépe kdyby si to rovnou zarovnal víkem od dřevěného spacáku a prohnal komínem, tak jdou prostě eliminovat rizika ne?dle tvé logiky....

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-19 02:46

Letiště Dubrovník a Split jsou zatraceně větrná letiště s prvotřídními bouřkami. Proš by se právě Chorvati neměli dobře o svá letadla starat. Vozí i Němce, Brity, kohokoliv.
Kriteriem bezpečnosti letadla je statistika (počet všech vyrobených letadel typu, počet odletěných osobokilometrů, počet nehod a katastrof zkoumaného typu a pod.). Rizikem je i jízda tramvají i obyčejná chůze, tak to je. Mimochodem, nejvíce lidí umírá v posteli, budeme snad proto spát opřeni v rohu?

Jose - unsigned guest (...98.36...)
2009-01-19 00:05

F4ct0r: OK, ale ak sa stane nehoda preto, že mechanik na zemi odflákne svoju robotu (MDčko v Madride), že pilot spraví chybu, že do motora vlietnu blbé husy, znamená to že lietadlo je nebezpečné?Stať sa to može starému aj novému stroju.A ak sa nemýlim, tak v EU smú lietať len aerolinky, ktoré splňajú isté bezpečnostné normy.Takže... ak by LEN nehody mali byť kritériom bezpečnosti, tak by sme nemali čím lietať.Ak sa niekto zabije na bavoráku, tak si už do BMW radšej nesadnem?

F4ct0r - unsigned guest (...216.189...)
2009-01-18 22:45

A co je kriteriom bezpecnosti?

Jose - unsigned guest (...98.36...)
2009-01-18 22:12

Leteckých katastrof bolo za posledné roky dosť.Padali lietadlá od MD11, B747,Concorde až po TU154,A320 či B767 a 757... a to nehovorím o nehodách B737, tých bolo fakt dosť!Ak by nehody mali byť kritériom bezpečnosti (všeobecne) tak by sme nemali čím lietať!

peto-nitra - unsigned guest (...148.6...)
2009-01-18 20:56

mdd spadol v madride tak s tymto typom nemam letiet? a 737 ng spadol kenanom nedavno v afrike. tiez nemam letiet? v prvom pripade sa aspon zistila pricina: klapky a signalizacia. v druhol len ze "asi" pocasie. kazdy let je iste riziko. ako kazda jazda vytahom, kazda lyzovacka a kazde sadnutie do auta. ale to je daleko nebezpecnejsie. ja by som sa preletel aj v IL62 na ten som zatial nemal stastie. som zato blazon?:)))

24 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details