Plane type: | Mc Donnell MD83 |
Airport: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Airline: | Dubrovnik Airline (DBK) |
Registration: | 9A-CDB |
Author: | Barbier Martin |
Date taken: | 2009-01-17 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4837× |
17.01. Operated for SkyEurope
Koukam samej odpborník. Ten F4čtvrtek to bude asi hoch, tak ho nechte na pokoji. Umlátí se sám a mi se můžem usmívat. Jirka
Keby letel vyssie rozpadne sa...
Letěl jsem tímto letadlem v úterý z Paříže. Překvapilo mě sezení levá strana dvě sedačky, pravá tri. Jak je to s vyvážením letadla? Jinak to neblo špatný, jen se letí v nižší hladině. Sky nastoupá do 12km a letí se, tady 2x měnil během letu výšku.
F4ct0r či co to je za blbý nick: víš co , co kdyby jsi si trochu ověřil fakta, než tady začneš plácat ale už neuvěřitelné hovadiny......a víš co raději to nedělej na internetu, nebo raději ani nečti a vůbec...on by se ti taky dle tvé logiky mohl poškodit zrak a vůbec nejlépe kdyby si to rovnou zarovnal víkem od dřevěného spacáku a prohnal komínem, tak jdou prostě eliminovat rizika ne?dle tvé logiky....
Letiště Dubrovník a Split jsou zatraceně větrná letiště s prvotřídními bouřkami. Proš by se právě Chorvati neměli dobře o svá letadla starat. Vozí i Němce, Brity, kohokoliv.
Kriteriem bezpečnosti letadla je statistika (počet všech vyrobených letadel typu, počet odletěných osobokilometrů, počet nehod a katastrof zkoumaného typu a pod.). Rizikem je i jízda tramvají i obyčejná chůze, tak to je. Mimochodem, nejvíce lidí umírá v posteli, budeme snad proto spát opřeni v rohu?
F4ct0r: OK, ale ak sa stane nehoda preto, že mechanik na zemi odflákne svoju robotu (MDčko v Madride), že pilot spraví chybu, že do motora vlietnu blbé husy, znamená to že lietadlo je nebezpečné?Stať sa to može starému aj novému stroju.A ak sa nemýlim, tak v EU smú lietať len aerolinky, ktoré splňajú isté bezpečnostné normy.Takže... ak by LEN nehody mali byť kritériom bezpečnosti, tak by sme nemali čím lietať.Ak sa niekto zabije na bavoráku, tak si už do BMW radšej nesadnem?
A co je kriteriom bezpecnosti?
Leteckých katastrof bolo za posledné roky dosť.Padali lietadlá od MD11, B747,Concorde až po TU154,A320 či B767 a 757... a to nehovorím o nehodách B737, tých bolo fakt dosť!Ak by nehody mali byť kritériom bezpečnosti (všeobecne) tak by sme nemali čím lietať!
mdd spadol v madride tak s tymto typom nemam letiet? a 737 ng spadol kenanom nedavno v afrike. tiez nemam letiet? v prvom pripade sa aspon zistila pricina: klapky a signalizacia. v druhol len ze "asi" pocasie. kazdy let je iste riziko. ako kazda jazda vytahom, kazda lyzovacka a kazde sadnutie do auta. ale to je daleko nebezpecnejsie. ja by som sa preletel aj v IL62 na ten som zatial nemal stastie. som zato blazon?:)))
24 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
F4ctrlUrmhs , ci ako sa to vlastne nazyvas, prosim ta prispievaj dalej :). Vazne uz to chcelo trosku ozivit. Odbornikov na sroty je tu stale malo. Davno som sa tak nepobavil :) Len pozor aby si vazne nezacal konkurovat "Cechovinam" :)