Plane type: | Eurocopter EC135T2 |
Airport: | Off airport |
Airline: | Delta System Air |
Registration: | OK-DSC |
Author: | Milan K. |
Date taken: | 06/2008 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3607× |
V Praze to kvůli sedačce určitě nebylo, interier je stejný od začátku, spíš záleží na lidech co se komu dělá líp. Dříve byl u policejních vrtulníků menší úhel otevření levých předních dveří. To se předělávalo právě kvůli nakládání pacienta z boku, takže teď jdou levé přední dveře více vyklopit. Na fotce Delty je vidět, že mají dveře standartní.
Mata.d: Díky za info
V současné době zadem už nenakládá ani Praha.Měli původně sedaču za hlavou pacienta,přes kterou to nebylo možné,ale v současnosti už mají interiér překomfigurovaný,aby nakládání zboku možné bylo.Někteří provozovatelé LZS (např. oranžová letka německého BMI) mají stroje posazené na vysokém podvozku,které umožňuje pohodlné nakládání nosítek zadními dveřmi.
To jendapilot:
Přestříhávače drátů.
Tak jsem zase o něco chytřejší to by mě v životě nenapadlo fakt super věc díky za info.
:-)
Jinak souhlasím s mata.d. Zadní vrata jsou opravdu dosti nízko, takže nakládání jimi musí být fyzicky náročné
Jen bych doplnil, že zadními dveřmi nakládá pacienta zejména LZS Praha, aspoň jsem se s tím setkal jen u nich. Je to vidět i hodně na fotkách a videích
Pedro: Heliportík u Corinthia Towers u metra Vyšehrad.
Ten přestřihávač drátů nahoře i dole je luxusní :-)
V současné době všechny stanice LZS v ČR,které využívají vrtulník EC 135 nakládají pacienta zboku.Zadními dveřmi to taky jde,ale je to o záda záchranářů.Je to strašně nízko a členové osádky se musí hodně ohýbat.
Nové stroje EC 135 DSA i Alfy Helicopter budou mít umístěné nosítka na vyjížděcím stole,tak že nakládání do helikoptéry bude komfortnější.
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Například Kryštof 14 z Traunsteinu má zmiňovaný vysoký podvozek, ale o pohodlnosti nakládání se opravdu mluvit moc nedá. Ono to opravdu není moc jednoduché pacienta do vrtulníku nacpat, Bell 412, podlaha docela vysoko, EC 135 zadem nízko, bokem taky nic moc, možná snad BO 105. Nemluvím malých jetech při repatriacích.