Plane type: | B747-412 |
Airport: | Off airport |
Airline: | Singapore Airlines (SIA/SQ) |
Registration: | 9V-SPE |
Author: | Hukoth |
Date taken: | 01/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 8234× |
08.01. SAI25 in FL330 above Kamenice nad Lipou, Czech Republic
wOOny: ten dotaz moc nechápu, ale kódy leteckých společností najdeš třeba na www.en.wikipedia.org/wiki/Airline_codes , jsou tam komplet IATA i ICAO.
Informace k SBS najdeš na SBS fóru. Nechci tady dělat promo soukromé firmě, takže hoď do Googlu SBS-1 a určitě to najdeš.
mam dotaz Uvazuji o koupi SBS1 a chtel bych se naucit skratky treba luFthansa,Singapure airlines,air india atd tad deki moc
Tak to je naprosto uzasna fotka..Obdivuju..
2 marfik: dík za info. Nevadí, my jihočeši máme rychlé vozy a rádi si za přelety zajedem :-)
2 hukoth- bohužel se bude jednat o přílety do Vídně od severu a přílety do Prahy, na jihu Čech zatím nic nového, ale neboj něco určitě přijde...
Chtěl bych se zeptat, co je za trasu nad Provodínem (Česká Lípa a okolí). Tam toho lítá dost, hlavně odpoledne, viděl jsem tam i 380 SIA a spoustu letadel od Lufty...
2 ICARcz: dík, tvoje přelety jsou moje oblíbené fotky a tak pochvala od tebe těší obzvlášť.
2 marfik: S Rakouskem? Chceš naznačit, že se panenská obloha nad jižními Čechami zaplní kondenzačními čarami a já nebudu muset za focením cestovat :-)
to HonzaD:
u 747 je překřížení způsobeno nepatrným vytočením vnitřních motorů "zadkama" od sebe, je to z důvodu autostability v podélné ose, dál IL76 poznáš že máš dva pruhy - motory na každé straně blízko u sebe a mezi nimi je poměrně velká mezera, jsou relativně daleko od osy trupu . Občas je taky za určitého slunečního svitu , resp.úhlu nasvícení vidět stín ocasních ploch v kondenzačních čarách, krásně poznáš jestli je výškovka dole nebo téčko nahoře.
Ondra : parádní stránky
48 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
FL330 není moc, když si vezmem, že TVS létaj běžně 380-410