Photo Detail

B747-412


Author: Hukoth
Date taken: 01/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 8231×

Description:

08.01. SAI25 in FL330 above Kamenice nad Lipou, Czech Republic




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Mango - unsigned guest (...195.220...)
2009-10-11 16:47

FL330 není moc, když si vezmem, že TVS létaj běžně 380-410

Hukoth (...20.116...)
2009-04-07 11:33

wOOny: ten dotaz moc nechápu, ale kódy leteckých společností najdeš třeba na www.en.wikipedia.org/wiki/Airline_codes , jsou tam komplet IATA i ICAO.

Informace k SBS najdeš na SBS fóru. Nechci tady dělat promo soukromé firmě, takže hoď do Googlu SBS-1 a určitě to najdeš.

wOOny - unsigned guest (...70.172...)
2009-04-04 20:37

mam dotaz Uvazuji o koupi SBS1 a chtel bych se naucit skratky treba luFthansa,Singapure airlines,air india atd tad deki moc

beny - unsigned guest (...146.69...)
2009-03-04 08:04

Tak to je naprosto uzasna fotka..Obdivuju..

Hukoth (...20.116...)
2009-02-05 22:31

2 marfik: dík za info. Nevadí, my jihočeši máme rychlé vozy a rádi si za přelety zajedem :-)

marfik - unsigned guest (...100.216...)
2009-02-05 17:01

2 hukoth- bohužel se bude jednat o přílety do Vídně od severu a přílety do Prahy, na jihu Čech zatím nic nového, ale neboj něco určitě přijde...

Airbus - unsigned guest (...160.187...)
2009-02-05 09:36

Chtěl bych se zeptat, co je za trasu nad Provodínem (Česká Lípa a okolí). Tam toho lítá dost, hlavně odpoledne, viděl jsem tam i 380 SIA a spoustu letadel od Lufty...

Hukoth (...20.116...)
2009-02-04 21:19

2 ICARcz: dík, tvoje přelety jsou moje oblíbené fotky a tak pochvala od tebe těší obzvlášť.

2 marfik: S Rakouskem? Chceš naznačit, že se panenská obloha nad jižními Čechami zaplní kondenzačními čarami a já nebudu muset za focením cestovat :-)

vlci - unsigned guest (...208.58...)
2009-02-04 19:39

to HonzaD:
u 747 je překřížení způsobeno nepatrným vytočením vnitřních motorů "zadkama" od sebe, je to z důvodu autostability v podélné ose, dál IL76 poznáš že máš dva pruhy - motory na každé straně blízko u sebe a mezi nimi je poměrně velká mezera, jsou relativně daleko od osy trupu . Občas je taky za určitého slunečního svitu , resp.úhlu nasvícení vidět stín ocasních ploch v kondenzačních čarách, krásně poznáš jestli je výškovka dole nebo téčko nahoře.

jana737 - unsigned guest (...201.62...)
2009-02-04 19:39

Ondra : parádní stránky

48 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details