Plane type: | B727-256/Adv |
Airport: | Madrid - Cuatro Vientos (LEVS) |
Airline: | Iberia (IBE/IB) |
Registration: | EC-CFG |
Author: | Fakour |
Date taken: | 10/2008 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 8549× |
je to určitě B727 viz odkaz www.airliners.net/photo/Iberia/Boeing-727-256-Adv/0434498/&sid=5908e35238f02dd6aa4f7d6632aaeec4
fanda : nabrnkej si fotky obou B - starší i novější verze a porovnej ...
Koni, vlevo je DC-9. Otázka byla jak poznat čumák B727 (vpravo) od čumáku B737 (není na foto).
a ještě rozdíl na první pohled: v průměru a tvaru kabiny? ten zadní je bachratější , má delší čumák a zespodu víc zaoblenej.
...otázka: není jednodušší rozdíl v umístění dveří a ve vzdálenosti mezi okny paluby a piloty? dík
Radek : moc Ď za jasnou odpověď.
:-D jo a přípojka na pozemák je uplně někde jinde, a snímač uhlu naběhu taky :-D.. Ale už fakt mlčim
Ted mi dosel jeste jeden jednoduší rozdíl na poznání... 727 má na pravé straně trupu pitotky pod druhym oknem, kdežto 737 je má vejš a pod třetim oknem... Na levý má 737 zase 2. ale 727 už jenom jednu.... Víc nevim, kdyžtak mne nekdo doplntě...
Pro ty který neveděj jak to poznat jestli je to čumak 737 nebo 727. Rozdíl je v tom jak zatahujou přední pozvozek.. 737 má přední podvozkovou šachtu krytou 2 dvířky, které jsou otevřene po celou dobu otevření. Kdežto 727 má tyto dvířka 4. Tady jsou vidět jenom 2, který kryjou samotnou nohu. Pro kolo se otevřou další dvířka ve předu, který se po zajištení podvozku v otevřený poloze zavřou. Z boku jako tady je to jednoduše poznat že dvířka která jsou otevřená jsou o dost kratší než u 737. A kolo je skoro uprostřed těchto dveří.. Kdežto 737 to kolo má uplne na konci šachty a proto je uplně na kraji dvířek.... Už je od sebe poznáte??? :-)
30 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
stavim se ze zvisok trupu uz neexistuje :)