Plane type: | SU22M-4 |
Airport: | Piešťany (PZY/LZPP) |
Airline: | Slovak Air Force (SQF) |
Registration: | 2220 |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 08/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3230× |
Bez vojenského letectva je tu ticho. Jako v Gaze.
Eliminace problémů s nasáváním vzduchu. Jsou to přisávací klapky ovládané automatickým systémem.
Přeji pěkný den, mohu dotaz : co je to za obdélkikové otvory v přední části trupu na úrovni začátku kabiny, ty co jsou kryté otevítatelnými klapkami ?
Věkoše, Pouchov, Předměřice, Lochenice a Rusek si opravdu užili své
Jouda: Nerval cely Hradec, ale nekteri novinari rvali, "ze rval cely Hradec." Je ale pravda, ze provoz Su-22 byl opravdu i fyzicky citelny.
Celej Hradec neřval joudo. Jenom pár lidí v čele se superprimátorem Dvořákem. Ano přesně s tím, který na jednom Ciafu prohlásil, jaká že je to škoda, že Hradecké letiště už není co bývalo.
A já na té stojánce fakt málem řval taky, ale smíchy, kdy jeden z pilotů přelétávajících Sučka na Slovač to ještě na stojánce okouřil a smetl Frenkího schovanýho za Suezem (startovací agregát) + zametl stojánku.
Ale jinak smutno opravdu bylo...
Zlaté časy ,kdy byl CIAF v Hradci v Brně to stojí za h...o škoda:-(
ale vždyť celej Hradec řval "ať se letiště zruší !!!" paradoxně opět celej Hradec řval, když se CIAF přesouval do Brna :-)
2220. Původně s chybným číslem jako 2720 od roku 1984 v Pardubicích u 47. průzkumného pluku, poté po výměně 47.pzlp s 30.bilp, sloužila již jako 2220 v Hradci Králové. Po rozdělení ČSFR přelet do Malacek. Tenkrát bylo smutno na Hradecké stojánce. Navíc s vědomím, že 47.pzlp se za půl roku rozpustí úplně...
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Antipumpážní klapky to jsou, ale ovládání systémem regulace sání má jen verze M-3,čili u nás spárky, které fungují zároveň s posunem kužele.M-4 ovládání kužele ani klapek nemá.