Photo Detail

A340-313X


Author: Jiří Vaněk
Date taken: 06/2008
Number of ratings: 1×
Number of views: 3272×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



MK - unsigned guest (...49.75...)
2010-03-12 22:46

Jen sem narazel na to, ze s ETOPS 360 muze dat z MEX na CDG uplne bez problemu :-)

Petr Popelář (...84.36...)
2010-03-12 07:26

MK:Proč by neměly mít.......aha ,asi jsem to nevyjmenoval všechno, tak sorry:-)

MK - unsigned guest (...49.75...)
2010-03-11 20:04

1PP: Petre, nemaji nekery 772/LR ETOPS 360?

Jakub - unsigned guest (...160.13...)
2010-03-11 16:02

ETOPS = Engines Turn Or Passengers Swim :D

Kamyl - unsigned guest (...209.18...)
2010-03-11 15:16

Bermudy, Azory...?

mumik - unsigned guest (...194.212...)
2010-03-11 15:10

Trochu off topic, ale kdyz uz jste nakousli ETOPS - minuly tyden jsem letel MEX - CDG a triplik si to sinul z Mexika rovnou pres vodu, jen jsme lizli Floridu u jejiho cipu ... pak ale jsem na IFE videl jen modro ... nebo je tam nejake letiste co splni ETOPS? :) jen pro priste, abych se tolik nebal, pac si to za mesic zase zopaknu ...

Kamyl - unsigned guest (...209.18...)
2010-03-11 15:09

sejfik: No vsak A330-300 je v podstate rozmerove stejne letadlo a ma jen dva motory...:-)

Starosta - unsigned guest (...78.85...)
2010-03-11 13:37

tak to je presne duvod, proc je B777-300ER/200LR uspesnejsi rada nez A340-600/500.

Petr - unsigned guest (...150.163...)
2010-03-11 13:32

Aha... no dik za vysvetlenie...
len sa mi zda ze asi na A340 nielen koli ETOPS niesu dva ale styri motory...
inac by ma celkom zaujimalo ako je s pohladu prevadzky... 4 motory versus 2.
Predpokladam ze 4 urcite = drahsie... tu sa mi nuka otazka naozaj preco A340 ma 4 ked s dvoma by mala lacnejsiu prevadzku a navyse aj vykon...
Mozno este inac - preco si kupit A340 a nie B777 ?

Petr Popelář (...84.36...)
2010-03-11 12:42

Laco:Tak, ETOPS je široký souhrn podmínek, kdy dvoumotorové letadlo smí letět 60/120/180/240 minut od nejbližšího letiště a liší se typ od typu, hlavně ůdržbou, např nesmí se pracovat zároveň na některých systémech letadla, třeba olejové filtry na obou motorech, ale jen na jednom a po letu zase na druhém....a další a další.
Po některých krocích údržby musí být zálet nebo NON ETOPS let, třeba práci na obou motorech, více hydr.systémech apod.
Letadlo má omezený MEL list pro ETOPS, sleduje a vyhodnocuje se statistika závadovosti konkrétního letadla a i návratů z letu, podle toho úřad s výrobcem letadla buď udělí, nebo mohou sebrat ETOPSové provozování konkrétního letadla.

16 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details