Plane type: | AN124-100M-150 |
Airport: | Pardubice (PED/LKPD) |
Airline: | Antonov Design Bureau (ADB) |
Registration: | UR-82009 |
Author: | Tomáš Vítek |
Date taken: | 11/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4553× |
Modified Progress D-18 engine.
Muzete mi vysvetlit jak je mozn e ze pres dvere vepredu jde videtna druhou stranu? diky
Pěkná fotka! Chevron nozzle testují určitě jak GE tak RR, CF34-10 pro Embraer 190 ji má na vnitřním proudu už i sériově, ale viditelnější "okousání" na obtoku má mít v sériové verzi patrně až B787.
link://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A340-642/1327381/L/
link://www.airliners.net/photo/Flybe---British/Embraer-ERJ-190-200LR-195LR/1424252/L/
link://www.airliners.net/photo/Aeromexico-Connect/Embraer-ERJ-190-100IGW-190AR/1420829/L/
Pokud u Ruslana snižuje chevron hluk o víc než 50%, tedy víc než 3 dB, je to určitě významné. Podle tohoto certifikátu link://noisedb.stac.aviation-civile.gouv.fr/pdf.php?id=8278 je An-124 na odletu přesně na limitu 106 dB podle hlavy 3 a v dalších dvou parametrech má rezervu pouhých desetin dB.
Podobnou modifikaci můžeme vidět na CFM 56 na A321 Aeroflotu
Momentálně si nemůžu vzpomenout od koho to okopírovali Američané, ale myslím že s tím přišli poprvé buď Britové (Rolls Royce) či Holanďané (Fokker). Takže jak vždycky, nic moc nového pod sluncem, někdo někde to už předtím vymyslel.
Fakt moc pekne.Urcite se najde nekdo kdo to zhodnoti tak ze rusove okopirovali od americanu z B787 ja si myslim ze ne pac todle je pro dobro vsech :)
Určitě to plní svoji funkci ale taky to vypadá dost hustě. Dobré tuning todleto. To mě poradil tata, von je totiž hrozně chytré.
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
??: An 124 Ruslan je pro Vás novinka :-)) Čumák má nahoře,vykládá/nakládá www.planes.cz/cs/photo/1045591