Plane type: | B767-383/ER |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Arkefly (TFL/OR) |
Registration: | PH-AHX |
Author: | Martin Štěpánek |
Date taken: | 2008-11-27 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4936× |
27.11. Leased to Travel Service (prior delivery own TF-FIB). Fuel stop on scheduled Phuket - Copenhagen flight.
Phuket - Kodaň je proti větru. Popravdě to zrovna včera až tak na hraně nebylo, ale ArkeFly už měli v PRG naveženou posádku, která to z PRG vzala. Ale ty těžký kufry dokážou udělat svoje, při cca 250 cestujících při průměrné nadváze 8 kg na cestujícího to udělá 2 tuny
MEL: To myslíš vážně? Jenom kvůli nadváze substrátu museli přistát pro palivo v PRG? To je vzdálenost Phuket - Kodaň tak na limitu, který 767/ER zvládne?
to musíš umět anglicky aby ses domluvil
Michal: Komplet nizozemske...
Jak je to s posádkama ? Jsou combi ? Piloti nizozemáci a palub. personál náš ?
Ono by to ER doletělo, ale to by ty cesťáci nesměli mít nadváhu v průměru 8 kg nad povolenou váhu zavazadel na 1 cestujícího.
z jakeho duvodu tankoval v PRG? letel jen hKT do evropy nebo dokazal odletet a utect blokade v BKK? mozna nemohl natanokvat v HKT.. strasne hodne firem tam ted pristava kdyz BKK je zavreny a pomalu nemaji dostatek paliva pro vsechny
Fakt přistáli jen kvůli palivu? ERko by snad Phuket - Kodaň dalo najednou, ne?
pěkná fotka
20 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Nevím, ale ty dvě tuny nemohou mít zásadní vliv na dolet. B 767 300R má maximální hmotnost 186.880 kg, dolet 11.065 km. Daleko větší váhový rozdíl bude, když místo fešand naloží tlouštíky. A taky doletí. Větší problém je ten vítr.