Plane type: | Cessna 421C |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Time Air (TIE) |
Registration: | OK-SUR |
Author: | Michal Bureš |
Date taken: | 2008-10-14 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7112× |
14.10. Transport deffected aircraft by helicopter from LKPR to LKKB
To jsem viděl v neděli na Proseku když to letělo divil jsem se.
Hlavně aby to letadlo chlapcum z Aerocentra nehapalo jako vloni v Německu....
Motor vysadil krátce po vzletu z LKPR z rwy 06.
to to nemohli prelitnout na jeden?:-)))
Motor vysadil za letu? Tak to brzo opravte a sup do luftu...
Jo,to jsem viděl Mi-8 a tu Cesnu,když letěli.:-)
Pro AS a donCarlos: Letoun je provozován v režimu obchodnà letecké dopravy. Proto musà být udržován v servisnà organizaci schválené EASA dle PART 145. Dále musà být servis prováděn na schváleném pracovišti této organizace, které je popsáno ve Výkladu organizace. Proto tedy transport na LKKB do schváleného pracoviště Aerotaxi.
Pro Jardu: Ano, kvůli opravÄ› VPD na LKKB malá letadla, která jdou na servis do Aerotaxi, pÅ™istávajà na LKLT a pÅ™etahujà se na LKKB zmÃnÄ›ným způsbem.
donCarlos: SURka parkovala v hangaru Time Airu a zrejme jej potrebuji pro hangarovani sveho OK-GTJ (Be300) a navic ve Kbelich u Aerotaxi maji pro demontaz motoru potrebne vybaveni a stehovat vsechno do Ruzyne je psycho ... navic hangar Time Airu je v SRA prostoru a pristup tam je ponekud slozitejsi. Jiny hangar na Ruzyni v soucasnosti neni k dispozici, ta masina bude uzemnena nekolik mesicu ... takze myslim, ze at ten transport vrtulnikem stal kolik chtel jina moznost vlastne nebyla...
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
No to je typicky priklad ceske kapitalsticke filozofie ,,,Tyhle motorecky Vam svesim udelam GO kdekoli ve dvou lidech!!!!!!Neni dvu ze tahle zeme dosla tak DALEKO behem 24let.......................BOhUZEL