Photo Detail

Kamov 32-A12


Author: Tomáš Kverka
Date taken: 2008-10-03
Number of ratings: 0×
Number of views: 8825×

Description:

03.10. Heliswiss

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



tupolev - unsigned guest (...220.212...)
2009-12-08 17:51

Mil MI-26 se mi líbí víc!!!

vrábel - unsigned guest (...176.30...)
2008-10-10 11:45

Navštivte www.heliswiss.ch,tam je vše vysvětleno,včetně nosností při určitých teplotách a nadmořských výškách.Velmi zajímavé počteníčko...

daniels - unsigned guest (...117.130...)
2008-10-10 07:56

proč tam nejsou celý listy vrtule? :-O že by je uřezali ? :-D

Petr Popelář (...84.36...)
2008-10-07 08:31

Davi Hakim:Srovnáváte pickup s pětitunou:-)

David Hakim - unsigned guest (...217.26...)
2008-10-06 21:53

Tak nevim - dle link://www.lietadla.com/historia/lz_tatry.htm se ruske, potazmo sovetske vrtulniky neosvedcily ani v Tatrach. Ve Svycarsku je Ka-32 heliswissu exotem, velice se osvedcily francouzske Lama a Ecureuil, najdete jeste i Alouette III. Rega, svycarska LZS, leta v Alpach s Agustou 109K2, v nizsich polohach s EC135.

donCarlos - unsigned guest (...49.47...)
2008-10-05 23:07

Jojo, jak tu kdysi někdo napsal tuším o Tůčku - Kvalitní ruský výkovek :-)

Pavel Křička (...238.243...)
2008-10-05 22:12

Týden mi létal za barákem, překvapila mne mala hlučnost dvourotorové koncepce. Jinak to je vpravdu kus sovětského železa s odpovídající dílenským zpracováním, ale to je asi u vrtulníků této kategorie dost jedno.

jan k. - unsigned guest (...100.35...)
2008-10-05 18:38

PeterV: Žižkovský vysílač je sice vysoký dost, o tom žádná, ale srovnávat ho s Nepálem... :-))) to mi připadá trochu veliké vlastenectví... :-))

AdaAirlines - unsigned guest (...86.174...)
2008-10-05 09:37

V pondeli jsem cely den ve skole. Ale pokud bude ve vzduchu, zblaznim se a razim ho navigovat :-D

2 Martin: Staci otevrit oci, zapojit mozek a odpovis si sam :P

PeterV - unsigned guest (...69.122...)
2008-10-04 19:51

Pro Petra Martinka: Je to nejenom vysoká nosnost dvourotorovým designu (100% výkonu motoru jde do rotorů zatímco u konvenčních vrtulníků je nějakých 30% výkonu motoru ztraceno na pohon vyrovnávací ocasní vrtule), ale i pro ruské vrtulníky tradičně nekonkurenční výkonost ve velkých výškách. Ruské vrtulníky se prakticky exlusivně používají v Nepálu (Himaláje) kde všechny pokusy je nahradit západníma vrtulníkama zkrachovaly protože nemohly konkurovat ruským vrtulníkům.

16 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details