Photo Detail

TU134A-3


Author: Ldrikk
Date taken: 2008-09-02
Number of ratings: 0×
Number of views: 4899×

Description:

02.09.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



PM - unsigned guest (...70.2...)
2008-10-26 00:43

To je velmi pěkná fotka, pane Ldrikku.

jirka - unsigned guest (...77.165...)
2008-09-04 12:43

Já jsem s nim párkrát letěl do Berlína. Zpět vždy s IL18 Interflug.Moc rád na ty časy vzpomínám

jirka - unsigned guest (...77.165...)
2008-09-03 21:05

Díky, je to nádhernej stroj a kokpit paráda. Ten navigátor musí mít úžasný výhled.

Tivat - unsigned guest (...86.170...)
2008-09-03 13:22

moc pěkné, všechny tyhle ruské stroje s motory vzadu a širokým podvozkem jsou zepředu i po letech naprosto úžasné

Petr Popelář (...84.36...)
2008-09-03 12:10

Jo, vejde, on se sklápí směrem dozadu.......je to velmi typická konstrukce Tupoleva........a vozejk se překlopí vzhůru nohama......

Radek - unsigned guest (...177.100...)
2008-09-03 11:36

Ani není možný,že do těch gondol nacpe ten podvozek?!

Milan - unsigned guest (...160.81...)
2008-09-03 09:58

Odlétá skutečně dnes v 20.30 nebo je nělaká změna?

Ldrikk (...149.100...)
2008-09-03 09:43

Dekuju! Je to foceno od plotu ze stafli (GPS: 50° 6'7.20"N; 14°14'24.00"E), dobehl jsem s jazykem na veste - maraton od konce 06. Diky dopravni situaci rano na Evropske a pozdnimu rozhodnuti jet fotit - jsem to nestihl uplne idealne. Kdyz jsem bezic videl letadlo cmoudit na obzoru, vedel jsem, ze uz nedobehnu uplne blizko k letadlu. Dobehl jsem kam to slo, vylezl na stafle, a cvak - je z toho tohle. Letadlo je na sjezdu z 24 - diky terreni nerovnosti opravdu vypada, jako kdyz jede po trave...

Osiris - unsigned guest (...113.163...)
2008-09-03 07:43

Opravdu krásná fotka, mohu se zeptat, odkud je focena?

AvionMag - unsigned guest (...195.220...)
2008-09-03 00:46

Bursík by mohl lítat tak akorát v A319 a v B787. A do budoucna EcoJetem od EasyJetu.

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details