Plane type: | IL62 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-ABD |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 06/1986 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 4792× |
To Glagol:
Ano je sklopenej protože konstrukce křídla které je posazené dosti vzadu a celkově konstrukce tohoto letadla které má motory na zadní části a né na křídlech byla nastavena tak že letadlo vykazovalo poměrně dost velký úhel náběhu i za cestovního letu.V praxi to znamenalo že i když letělo letadlo rovně tak jsi měl pocit že stoupá.
Ten stabilizátor je nějak moc sklopenej. Jakpak to to?
Nostalgie!!!Nalítal jsem se v průběhu 80tých letech s timto strojem..vazdu hlučné...ale přesto pohodolné
já sem letěl v roce 1997 na Menorcu s IL62 s cestovkou Egreta travel :)
Jednak bylo těch letadel víc, nežli bylo potřeba,velké problémy byly s GO, když byla OK-YBA na první generální opravě v CCCP přes ROK!!!!!ČSA to řešily takzvanou bezgenerálkovou údržbou doma.
Kupodivu s tím létalo i dost cizinců a nezapomeňte, pro vládu významný zdroj deviz.
V té době se ekonomické aspekty provozu příliš neřešily. Strana a vláda rozhodla a bylo to. To byly prostě "výhody" plánovaného hospodářství.
Petr Drábek: Noo, treba Vietnamce, Kubance... :-D Jo, tehda se dalkovek litalo docela hodne... BOM, KUL, SIN, JKT, AUH a jine... I kdyz na ty "pres louzi" se nasazovaly IL62M
očividně to v té době problém nebyl, jelikož jich měli mnohem více
škoda že jsem je neviděl :-(
koho asi vozila tehdy tak velká letadla,.........?, když ČSA má v současné době problém pronajmout nebo koupit větší stroj.
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Stabilizátor se nastavuje (nejen u IL-62) pro lepší ovládání stroje při nízkých rychlostech při startu, odletu, přiblížení a přistání. Přestavování stabilizátoru během letu určovaly výpočty podle režimu letu, váhy a rychlosti letadla. Poloha stabilizátoru na snímku je po přistání v krajní poloze, protože to předepisovala Letová příručka a Listy povinných úkonů po přistání.