Plane type: | B767-35D/ER |
Airport: | Krakow - Balice (KRK/EPKK) |
Airline: | LOT (LOT/LO) |
Registration: | SP-LPB |
Author: | Filip Šebesta |
Date taken: | 07/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4692× |
Chicago departure.
jo jo .. LOT rusi aby mel letouny na ten Vietnam jinak by nemel dostatek letounu .. lety z Krakova presmeruji pres WAW ..
takze Chicago a dalsi linky konci z tohoto mesta
to 2Petr p.:no jo jenze napred TVS budou letos kupovat tri B767 a za dva roky tri B787 a bude to na linkach PRG-BNG a PRG-KBU a OSR-BNG po koupi B 787 to bude asi takhle 2* PRG-BNG (B787-B767) 2*PRG-KBU (B787-B767) a 1* OSR-BNG (B767 nebo B787) a podle vseho maji lidi (OSR-BNG) uz ted na zajezdy na listopad pulku obsazenosti letadla B767 a do listopadu jsou jeste 2 Mesice takze urcite naberou dost lidi
To Petr P. ČSA Kanadu nemaj
Už se těším na Livery Travel Service na B767 a B787 (viz. link://ekonomika.idnes.cz/travel-service-bude-mit-nejvetsi-letadlo-v-cesku-fu8-/ekonomika.asp?c=A080812_164139_ekonomika_fih)
s:Vozej čechy:-)protože když čech má, nebo hlavně i dříve ,mohl volit mezi domácím, bral raději cizí.(od potravin po automobily:-D).......:-D
..ale teď vážně, srovnávat USA s naším trhem?? Nehledě na to, že je to ČR:USA 1:1, my do NYC Delta do ATL.
ČSA navíc Kanadu a jediná další dálkovka z Koreje.........která vozí svojí klientelu přes PRG do Evropy, tak to asi opravdu bude trhem, Unitedu s B747 nebo komukoliv jinému nikdo do PRG létat nezakázal...........pro ČZECH LOW COST trh to bohatě stačí.....
a Delta a Canada air a nortwest a american maji cestujci ze litaji skoro kazdy den dvakrat dene a na par letist v evrope?kde oni berou porad cestujici?
Přátelé koupit letadlo není sranda,ono se na něj musí vydělat a když tu je v české společnosti nálada využívat-dlouhodobě, to není teď, hlavně cizí společnosti a ČSA má 80% , nebo kolik cestující klientely cizinců, tak se nedivte, že není na nová dálková letadla.
Polská komunita v USA prostě provoz LOTu na dálkovce zaplatí a o živoření Malevu s dvěma B-767-200 bych moc nehovořil.....jsou to letadla z roku 1994 , srovnávat se s Ukrajinou, nebo Ruskem?Proč ne, když těch pár promile zbohatlíků zaplatí letenky.
Prostě , tak jak si většina čechů představuje, LOW-COST z Prahy do Atlanty s novou B-777 nikdo nezavede, protože na to nejsou solventní cestující, tedy není jich dostatek, třeba pro dvě linky denně, aby se linka vyplatila.
K tvemu vyctu pripojim napr Madary, Ukrajince, Rusaky - ti take provozuji B767.. CSA je outsider, pokud jde o dalkovou dopravu, berme to proste jako fakt.
taky koukam,polaci,vsechny africky zeme a asijske maj velky masiny kde na to oni berou?proc nemame taky vetci masiny?
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To haha: A kde máte ty B767 a B787 bohužel nikde