Plane type: | L39ZA |
Airport: | Caslav (LKCV) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 5017 |
Author: | Tomáš Vítek |
Date taken: | 06/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 12377× |
robo: Je to pravděpodobně z důvodu instalace metrových výškoměrů na začátku provozu sekundárních odpovídačů, tím pádem by se museli letové hladiny převádět podle tabulek na metry. "Fettoměry" byly instalovány až později.
no to vim, mam ten pristroj pripojen ke kodovacimu vyskomeru a odpovidaci, takze mi je jasne co ukazuje, jen nevim k cemu slouzi. Ze by snad ke kontrole spravne funkce kodovani vysky pro odpovidac? Soude podle ovladaci skrinky je tam odpovidac KING KXP 756 a tam preci pri funkci test vysku indikuje.
robo: Je to displej ukazující výšku ve stopách v přepočtu na standartní tlak.
Tom: Žádný takový přístroj neexistuje
Robo: Je to displej který určuje zda-li je letadlo ve správné pozici a výšce pro potřebu katapultáže pilota.
k cemu prosim slouzi cerveny displej pod magnetickym kompasem v pravem hornim rohu s napisem FEET? Dekuji za odpoved
to arteye: Vidím rádio od Collinse (asi NAV), GPS Trimble, DME, Výškoměr ve stopách, víc nepotřebuješ. Zbylé budíky jsou sice české nebo ruské, ale když fungují, není je třeba měnit. Když se mrkneš na fotky Albatrosů co létají v USA, tak tam mají většinou tyto přístroje také.
generálkuje se ruskými díly?
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
diky, je to mozne