Photo Detail

B747-4B5


Author: S P
Date taken: 06/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 5712×

Description:

Thunderstorms around Chicago




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



maress - unsigned guest (...108.105...)
2010-02-07 16:18

zdravím chtel bych se zeptat pana kapitána, nekde sem četl že se dá přistát i s autopilotem, používý se toto nebo je to kec?

lanensky - unsigned guest
2008-07-27 22:08

ja taky litam s 747 a nekdy mam bolesti zad 11 hodin sedet...

Tomas - unsigned guest
2008-07-25 21:50

a proc by nelital, co je na tom mimoradneho? ostkatne, pokud si dobre pamatuju .. tak oprvni prilet korejce do Prahy taky pilotoval cesky kapca .. mozna zrovna p. Piskaty. )

k.airliners - unsigned guest
2008-07-13 16:31

pane Pískaty,vy letate u Korean Air,nebo jak to mam chapat,diky za vysvětlení

Úplně jinej Honza - unsigned guest
2008-07-10 08:37

AJ: Mozna bys mel nejdriv vytroubit do sveta svoje cele jmeno, kde pracujes a svuj plat. Nechce se Ti ? Proc ?

Uz chapes ?

Svata prostoto......tihle zavistivi cechacci, to je mor......

PM - unsigned guest
2008-06-21 13:14

AJ: Úměrně odpovědnosti, se zřetelem ke společnosti, u které létá a k pracovnímu vytížení v roce. Předčasně šedé vlasy a vrásky patří ke "skrytým benefitům".

AJ - unsigned guest
2008-06-20 14:43

Rád bych se pana Pískatého zeptal kolik je měsíční plat kapitána 747?
Vím že je to netaktní otázka, je to jen obrovská zvědavost co mě přiměla se osmělit... Předem děkuji

Pavel - unsigned guest
2008-06-16 10:28

Coffin Corner je tzv. absolutní výška letu daného typu letadla. Při letu s konstantním MACH number IAS při stoupání letadla klesá. Aby nedošlo k pádu s klesající IAS při stoupání letadla, hodnota MACH number se musí zvyšovat s rostoucí výškou a tím pádem se zvyšuje i IAS. Naopak, když se letí na konstantní IAS, MACH number při stoupání letadla roste s výškou a hrozí překročení MACH crit. Aby se tomu předešlo, musí se snížit IAS.A to je pointa Coffin corner. V absolutním stropu letu letadla může hrozit to, že rychlost MACH crit. a IAS Stall speed jsou si rovny. Takže je možné zároveň překročit MACH crit. a zase "upadnout".

AdaAirlines - unsigned guest
2008-06-15 18:17

TO: Slavomir Piskaty. Tak to teda RESPECT! Obdivuji kazdeho, kdo toto dokazal! Od maleho kluka je to muj sen. Presne tendle typ :) Uz jenom podani ruky, by pro me byla velikanska cest! Obdivuji Vas! ;) ... Ikdyz pro me bude cest, kdyz si to jenom prectete :) At Vam to lita :)

Tom - unsigned guest
2008-06-15 10:33

Krása!

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details