Plane type: | IL18D |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-VAF |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 08/1985 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 7871× |
> Osmnactka byla elegantni tazna kobyla.
> Všechno co je ruské je špatné?
absolutely all -- literature, music, theatre, all-terrain vehicles, atomic icebreakers, spaceships...
and especially people ofcourse
IL-18 byla bezesporu krasna masina. Vysoka rychlost ovsem znamenala velky hluk a vibrace. Konce vrtuli se za letu pohybovaly v nadzvukove oblasti. Letadla havarovala a budou havarovat z ruznych pricin. Na vine muze byt i nevhodne sestaveny Letovy rad v kombinaci s tehdejsi nizkou urovni pristrojoveho vybaveni letadel a letist. (Casablanka, Tripoli). Katastrofy se nevyhnuly zadnym typum. Nekdy jenom chybi i to potrebne stesti - jako v aute.
Do Bagdadu letala i nase Tu-104A, IL-18 letaly do Kabulu a Kandaharu, obsluhovaly i severozapadni linky v Africe. Letaly i k morim s koupaky a nehavarovaly ani navzdory tomu, ze si cestujici brali do kufru bomby s propan butanem. Pozdeji je celnici nachazeli v postovnich uzaverech ( pytlich). Nekteri sporilci se skutecne snazili. Mechanici a technici, zejmena pri dvojitem tritydennim kazdorocnim nasazeni v Africe byli skveli, posadky take. Osmnactka byla elegantni tazna kobyla. Vsak jsme ji take ve Kbelich hezky podekovali. Doufejme, ze obetavi nadsenci - vojaci, ji privedou do stejneho stavu jako velke tucko.
Petrovi Popelarovi se podarilo poridit pekny zaber pri dojezdu na stojanku po pristani.
to standa.........ten rachot v tom letadle byl šílený ale když jsem za letu otevřel dveře WC,tak jsem myslel ,že jsem venku..........((((((((((((((((((
Ale to určitě ne,vzpomeň si třeba na Ivánka,Nastěnku a dědu Mrazíka.
V IL-18 byl můj první let.Letěl jsem s rodiči do Bulharska.Kromě šíleného rachotu,protože jsem si sednul na sedadla za motorem,byla cesta zážitek.Všechno co je ruské je špatné?
pane Popelář zdravím, je možné že mě právě tahle karka vezla v r.1984 do Libyjského Tripolisu.........(((((((((((....bylo mš 25.
No jasně. B737 Iraqi Airways létala až do roku 1989 nebo 1990 Baghdad-Sofia-Praha-Berlin a druhý den zpět. Já si jí ještě pamatuju když dost často sedala na dráhu 31
To napravo asi bude 727,co?
26 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
> Osmnactka byla elegantni tazna kobyla.
(hug) (handshaking)