Plane type: | Avia BH-5 |
Airport: | Plasy (LKPS) |
Airline: | Private |
Registration: | OK-BOS |
Author: | Miloš Jenčík |
Date taken: | 05/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4720× |
04.05. Czechoslovak historical wing
U minulé fotky jsem se ptal, a nikdo nevěděl, tak zkusím štěstí znovu. ProČ piloti sedí na zadním sedadle. Proč ne na předním? Neviděl by líp?
Ja bych tech pet korun zaplatil moc rad (i vic) - krasny stroj, sikovny chlapik :-)
Je to hezké, ale nesednul bych do toho ani za pět korun.
Tak tímto jste mi udělal velkou radost, děkuji:)
Je to prostě nádhera,paráda!
No jo BOSKA je nádherná . Hezká pohodová fotka díky.
Tam jsem byl
ach, ten nezamenitelny profil kridla...
parada!!
Tohle je vždycky nádhera. Ale sedět bych v tom nechtěl, holt naši dědečkové byli tvrdí hoši - a dneska dvojnásob klobouk dolů tomu, kdo do toho sedne...
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
vVděl by o něco málo líp ale vše je kvůli těžišti..konstrukce letadla je spočítaná tak se těžište nachází v první třetině křídla..proto to letí a letadlo je dobře řiditelné. Výpočet těžište je včetně pilota ten tam musí být pokaždé ( to dá rozum) ale pasažér jen někdy..to znamená že se sedadlo pasažéra nachází díky konstrukci na úrovni těžiště a tak když tam je a nebo není toto těžiště není nikterak ovlivněno jen se zvedá a nebo klesá celková váha letadla. Jen taková kontrolní otázka kam je nejlepší umístit palivové nádrže do kterých se vejde třeba několik desítek tun paliva které letadlo nese při startu a při přistání jsou skoro prázdné..do težíště což je zhruba v křídle a nebo do ocasu letadle kde je pomerně spousta místa??? Nevím jestli jsem vysvětlil situaci proč sedí pilot vzadu dobře ale v mém zephyru sedíme vedle sebe a tak je mi vcelku fuk jestli letím sám a nebo vedle mě sedí sto-kilový buček .. proč asi. Jestli je něco nejasné prosím písni na melj.