Photo Detail

A310-325/ET


Author: ICARcz
Date taken: 2008-05-01
Number of ratings: 0×
Number of views: 4705×

Description:

01.05. Departure after short maintenance to hirer

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



JirkaB - unsigned guest (...61.134...)
2009-03-23 12:47

PetrP: Díky za info !!!

Petr Popelář (...245.129...)
2009-03-23 03:11

JirkaB:po a st létá BOM-HYD-JED út/čt/pá/so/ne létá BOM-CCJ-JED,na začátku létal hlavně BOM-DEL-HKG

JirkaB - unsigned guest (...61.134...)
2009-03-22 17:12

Dan: Dík!
A ještě by mě zajímalo, na které linky to Indové nasazují?

Dan (...71.191...)
2009-03-22 08:43

JirkaB: Leti prazdny, takze nonstop BOM-PRG v pohode... nicmene i Colombo a Bangkok jde s A310 z Prahy nonstop...

JirkaB - unsigned guest (...61.134...)
2009-03-21 20:29

Zvládne to z BOM do PRG non stop? Jeden čas létaly ČSA s A310 Bangkok a Colombo. Létalo se s mezipřistáním. Jestli ano, kde?
Za info mnohokrát DĚKUJI předem !!!

PeterV - unsigned guest (...71.7...)
2008-11-27 21:56

Co se týče těch švábů, tak kamarád mojí kamarádky slyšel od jeho dědy že prý v Africe ty šváby opékají do křupava a pak to jí jako zákusky. Takže ti švábi nemůžou být zas tak úplně špatní, jen se naučit co s nich udělat ;-)

Pilot - unsigned guest
2008-06-24 17:57

Běž do ... .Vždyď A310 jsou pěkný letadla ikdyž jejich kokpity jsou poněkud zastaralé ale to nevadí.Navíc bylo to první letadlo které nebylo sovětské výroby(TU,Jak,IL apod) a A310 dokáže jako jediné letadlo flotili Czech Airlines překonat atlantic.

Jeníček - unsigned guest
2008-05-19 18:29

Co se tech švábu týče jen co jsenm já dělal na tomto eru tak jsme je 2x vykuřovaly. Byly dost odolný. A upřímně 310 jsou pěkný vraky

Komarek - unsigned guest
2008-05-07 10:13

Mohli by ho uz vratit

Dj airbus - unsigned guest
2008-05-07 08:40

vidi te to na tom ocasu jak muto prosvita?????jinak ssssssssssuuuuuppppppppppppeeeeeeeerrrrrrrrr stroj ahoj v praze

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details