Plane type: | unknown |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | Petr Popelář - archív |
Date taken: | 1960 |
Number of ratings: | 8× |
Number of views: | 25868× |
fanfrlíku, fanfrlíku. Koukám, že tvůj boj je věčný. Akorát jestli jsi nezačal trochu pozdě.
...jó a zapomněl jsem dodat...teď furt stávkujou a chtěj dostat přidáno...za ty roky keců a lží...bordel...a taky stávkujou aby o jejich platě nemoh rozhodovat ředitel...poněvadž von to na ně fšechno ví...a konečně by jim to moh dát sežrat za ty generace blbejch dětí kerý chudinky za nic nemohly a musely poslouchat ty jejich blbosti...jinak šly domu s pozicí...že sou drzí...
...zaplať ten nahoře...že takovejdle bordel už je v řiti se fšim co k tomu patřilo...se soudružkama důvěrnicema v baráku kerý rozhodovaly jestli smim ject na dovolenou...k..dy smradlavý...fakt...jezdim po besedách po školách v rámci výuky dějepisu...protože ty bejvalý soudružky důvěrnice maj máslo na hlavě a nemůžou děti učit pravdu jak to opravdu bylo...tak si zvou mne...dycky se ztratěj ze třídy aby nemusely řešit otázky od dětí na ně typu "a co paní učitelko, jak jste tu dobu prožívala vy?"...protože by se jim blbě vysvětlovalo, že musely podepsat souhlas se vstupem vojsk v osmašedesátym aby mohly učit ty blbosti a překrucovat dějiny...poslouchaj za dveřma...příjdou dycky až po...děti vykulený voči navrch hlavy...kroutěj hlavama...nevěřej jak bylo za dříve...
Krasa vidiet C-205, C-105, Metaka cca 50 m od stojkaky TU - 104 (124) je proste nadhera. Pan Popelař aky sa pisal rok? zlate 60 - te?
nemam slov. NÁDHERA!!!!!!
L-40 na snímku patřil SLI, OK-DRK (možná OK-MRK) jeden z nich byl v Bratislavě, aeroklubové neměly baky. Vlevo uprostřed plechová garáž a nástavba asi z mobilního NDB bylo sídlo Aeroklubu Ruzyně, založeného 1962/63. Zaplachtovaný Trener u garáže jsme dostali dolétaný, že si uděláme generálku. Byl to OK-FRS nebo OK-FRZ ačkoliv měli už plechová křídla, ale dřevěný ocas - kulatá kýlovka. Ale k tomu nedošlo, jen jsme to začali.Později jsme ale udělali GO na OK-JGT. A ten myslím právě stojí u karavany, ještě ve standardním nátěru. Ještě jsme měli Ae-45 OK-KGB a OK-KGF. Dále pak L-200 OK-MEE, ale tu uvést do chodu bylo nad naše síly. Ta měla ještě karburátorové WM
Dvoje schody Air India, vlečňák za autobusy a trolejbusy. Ta tmavá skvrna vpravo nahoře jsou Palubní služby a Zahraniční výpravna, takový "hezký dřevák". Tam se psaly dějiny ČSA.
...epežůžo, jenom maličkost, ten autobus není autobus, ale courák-vlečňák za erťáka karosu i s průvodčím s kleštičkama na lístky, i tímhle se tenkrát dopravovali lidičky, byl to zážitek, cesty klikatý, rozbitý, autobus se sotva vlekl sám o sobě a teď ještě s courákem, z Měchenic na Smíchov 55 minut, mládí je v ... nostalgie Zdravím fanda
To je prostě nádhera.....Já cítím z té fotografie i vůni benzínu ! Boží :-)
53 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Nejak mi ta "sedesata leta" nestymujou, mohlo to byt drivejc?. Ja jsem tam v tech "sedesatych" nekolikrat parkoval na L40, L200, nebo Ae-45, a vzdy tam bylo nekolik L-200 CSA. Mam takovy dojem ze tam na prizemi byla nejaka kancelar aerotaxi.