Plane type: | A320-214 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-GEA |
Author: | Matěj Lelek |
Date taken: | 04/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3005× |
I když koukám do manuálu na 737 a ta má ty senzory v pravý noze.:-)
To Vlado: No v tuhle chvíli jsou v poloze armed a v příďovém podvozku by měl být pokud se nemýlím senzor zatížení podvozku a ten by měl spojlery aktivovat....a v hlavním podvozku je tuším taky senzor, který by měl po signalizaci zatížení odblokovat reverzy.
To Vojta:Přesně tak, spojlery se vysunou, až se přední podvozek dotkne dráhy.
Jednoznačně přistání...vztlakové klapky jsou na poměrně velký úhel a ten kouř je od pneumatik, jak se rychle roztočily při dosednutí....jinak spojlery (Honzovy brzdící klapky) se vysunou cobydup, stejně jako reverzy.;-)
Pri startu bezne od pneu nevychazi kour! Je to pristani.
Presne. pristátie.
Přistání
to Honza: Myslím, že je to kouř od pneu, protože modrej kouř z leteckeho motoru tohoto typu nebývá...Taky u Airbusu se ty klapky dají špatně poznat, jestli sou na vzlet na přistání...nebo aspoň hůř než u Boeingu. Toť teda můj názor :) Podle mě je to přistání.
to jsou vyfukove plyny nebo kour od pneu? cili vzlet ci pristani? asi pristani ale cekal bych vysunute brzdici klapky a tak ...
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
tak jo...diky vsem za vycerpavajici odpovedi ;) ...a za spoilery ..auto nejni letadlo no,dik moc!