Plane type: | AN26B-100 |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 4201 |
Author: | jacobs |
Date taken: | 03/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6289× |
Madvlk: To je Shakespeare, pane?
Souhlas, a třeba se nějaká ta "hvězda" chytne. Jo, nebyla by tam nějaká fotečka z druhý strany, třeba těch zubatých koleček co tam uvnitř dělají ty rotační pohyby
Já vím,že to je motor v záruce.A taky jsem se divil,proč to nedělal Rus.
Ale co naplat,kohouti jsou malí pání,to jitřenka řídí kokrhání.
Je-li něco v záruce náklady nese výrobce, nebo-li dodavatel. V případě, že si to opravuješ sám tak jednak ztrácíš záruku a stojí to peníze především tebe. Taky si auto v záruce sám opravuješ, asi ne co? Měsíc stání na zemi taky něco stojí. Motor AI-24 je vyměněnej za týden. Na Mošnově jsme to stíhali i rychleji. Ale to holt byla jiná doba, to se muselo lítat a ne plýtvat státními penězi a fondem pracovní doby TOPu.
Třeba si vrchnost spočítala, že přetěsnění převodovky vyjde i daňového poplatníka laciněji než nějaký průser. Kdo šetří, má za tři, kdo počítá, má za tři sta tisíc. :-)
to Hugo : Páč z reduktoru prolínal olej a vrchnost nařídila.A Přetěsnění provedli příslušníci Technického oddělení a nestálo to ani kačku navíc.O tom,proč vrchnost rozhodla tak a né jinak ( přítomnost zástupců fabriky na tyto motory ) mi bohužel není známa.
Moc pěkný a hlavně netradiční záběr motoru AI 24VT. Tak tam ještě chybí ještě vysvětlení proč se musí přetěsnit motor s náletem 40 hodin po generálce a v záruce k tomu. Ať žije daňový poplatník :-((
Tak jí pošli.
Kdybych mohl, tedy spíše, když by se schválila, tak bych sem dal fotku reduktoru Bellu-412.
15 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Madvlk: Jen jsem chtěl říci, že je to pravda a "slova pěkně nakladena", jak říkávala jedna A/H.