Plane type: | BAe146-200 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Belle Air (LBY/LZ) |
Registration: | LZ-HBB |
Author: | Míla Daniel |
Date taken: | 2008-03-30 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3795× |
30.03. Hemus Air aircraft with Albanian Belle Air title on Bulgaria Air flight from Sofia.
ondra.h:
Myslíš QT-Quiet Trader???
Motory to má možná slabší,ale nezapomínejme,že ani tohle letadlo není žádný mladík,tudíž koncepce motorů je asi tak 30let stará a tudíž tam jsou čtyři.
Pokud si dobře vzpomínám co mi kdysi bylo řečeno, tak by to mělo být také kvuli hluku (má to neaké označení ale bohužel si nepamatuji zkratku), a toto letadlo díky svím hlukovým normám může přistávat jak o jedno z mála na London City (LCY) , ale hlavní důvod je skutečně kvůli zkrácení délky vzletu myslím že oznečení je STOL
malinké letadlo, malinké motory ;)
Vim jen že tyhle motory jsou dost slabý, mají poloviční výkon jako jeden motor CRJ, takže tam dali čtyři.
Dle mého názoru použili 4 motory pro zkrácení délky vzletu. Spotřebu to bude zvětšovat a navíc náklady na servis a údržbu.
Jako 4 motorový byl plánován na počátku vývoje např. i L610 právě pro zkrácení délky vzletu.
Proč má tento typ čtyři motory, když je docela malý? Jednou jsem viděl na letišti ještě menší čtyřmotorák, než bylo dvanáctiřadé ATR. Nezvyšuje to spotřebu paliva?
Ale to je fesaaak :-)
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
jo myslym že to tak neak bude, díky za upřesnění. A taky když mu vypadne za letu jeden motor ztratí pouze 25% výkonu a né 50%