Plane type: | B737-76N |
Airport: | Innsbruck (INN/LOWI) |
Airline: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registration: | Unknown |
Author: | Tryskáček |
Date taken: | 03/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5438× |
20.03. Final approach to Innsbruck airport over the city center and near high mountains.
To je zvláštní, proč si někdo v Konstrukci myslel, že do té pididírky se někdo trefí na vlnách zkřehlými, možná i poraněnými prsty? Ten popruh se jistě dá použít i pro slanění při stání na podvozku, ale ten detail bych volil rozměrnější a otvor větší. O tolik se váha ani cena ani aerodynamika letadla nezmění.
aha, dík. no rozhodně bych stím na vodu přistávat nechtěl:) je to pomale horší než na beton...
za to se připíná popruh který je v rámu okeních nouzáků po přistání na vodu
je to nádhera, ta mechanika křídla a křídlo samotný... můžu se jen zeptat na co je ten nepatrný žlutý háček nad brzdícíma štítama?
Hmm... tak tohle je nuda nudoucí.. Ten urbanismus takový uspořádaný, hromajs, to takhle se proletě nad Mostem...
Ale při pohledu na druhou stranu vidět je, ne?
Není, skokanský můstek je na druhé staně Innsbrusku, směrem na Brenner.
Je z letadla vidět můstek???
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Na "nepatrny zluty hacek nad brzdicima stitama" sa v ziadnom pripade nepripina "popruh ktery je v ramu okenich nouzaku po pristani na vodu". Je to jeden zo zavesnych/uchytnych bodov kridla pouzivanych pri manipulacii/montazi kridla.