Plane type: | MIG29 |
Airport: | Kubinka (UUMB) |
Airline: | Russian Air Force (RFF) |
Registration: | 31 |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 03/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3379× |
To možná taky, ale určité přivření těchto klapkožaluzií při nadzvukových rychlostech zpomaluje tok vzduchu do motoru a tím citelně snižuje spotřebu(stejný princip jako u Concorde).
Jasně, mig má uzavíratelný spodní přívody vzduchu a sání jde potom ze hřebetu přes klapky co z boku vypadají jako žralocí žábry. Je to z důvodu aby letadlo mohlo operovat z nezpevněných ploch.
To bílí s červenym pruhem v nasávacích otvorech jsou nějaký klapky uzavírající přívod vzduchu kvůli prachu při jízdě pozemi????
super, esteee...
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
četl jsem monografii migu 29 a tam je primární účel klapek pro starty z nezpevněných ploch, regulovatelné vstupní ústrojí je nutné od M 1,4 a slouží tak, aby vzniklo několik šikmých rázových vln s poslední kolmou co nejslabší - vzduch do motoru musí vstupovat podzvukovou rychlostí ne kvůli spotřebě, ale kvůli rovnoměrnosti chodu pod pumpovní čárou. I když na některých motorech jsou první stupně kompresorů nadzvukové.