Plane type: | A319-112 |
Airport: | Hamburg - Finkenwerder (XFW/EDHI) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-NEO |
Author: | Martin Vracovský |
Date taken: | 2008-03-16 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4954× |
16.03. 14 days prior delivery new aircraft to CSA.
Vojta: To je pravda, že 310 není vhodné letadlo. Takže stačí koupit/pronajmout lepší stroje a začne to fungovat? A že na takovou jasnou věc nepřišli...? Hlupaci! ;-(
to gogo: ČSA na dálkovou dopravu opravdu nemá tržní sílu, což je ale dáno nasazením Airbusu A310, který není na dálkové lety primárně stavěný, a tudíž ta rentabilita je nízká, takže si pane gogo nechte ty rádoby chytré kecy.;-)
pánové, vše záleží kdo csa koupi ;)
gogo: A proč bychom si nemohli společně a pokojně zaslintat, vážený pane "gogo". Pokud je s ČSA tak zle, jak tvrdíte, nic jiného nám stejně nezbývá. Je možné, že máte pravdu. Ovšem řada lidí si myslí, že stroj velikosti A330, by u ČSA uplatnění rozhodně našel a že překážky jsou někde jinde.
Pánové, vaše sladkobolné slinty, že 330ka (777ka či cokoli jiného) by ČSA "slušela", jsou o ničem. Uvědomte si, že ČSA na provozování dálkových letů nemají dostatečnou tržní sílu a podle toho zřejmě již brzy jejich dálková flotila dopadne.
Až na to že b777 je na čsa hrozně moc velkej
či snad B777-200 .. taky by ani nebyl špatnej..
No A330 by byla ideální, ale bohužel jsou na ni strašně dlouhé čekací doby a je v současnosti takřka nedostupná...souvisí to dost se zpožděním ve výrobě A380.
Úplně asi hned tak neskončí, když je vloni prodali leasingové společnosti a pak si je zpětně pronajali kvůli vylepšení cash-flow a zisku za rok 2007, takže s jejich provozem dál počítají. Souhlasím plně s JirkouB, A330 je ideální mašina pro ČSA na dálkovky, ale to asi brečíme na špatným hrobě...
15 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
to hynek: No ono se to jednoduše říká, ale začlenění nového stroje do flotily není zas tak jednoduchá věc a navíc jaký stroj vybrat? Airbusy A340 a A380 můžeme vyškrtnout hned, protože jsou kapacitně příliš velké, Boeing 747 taktéž, 777 je taky dost velká, i když ta by asi šla, 767 je už dost stará mašina a Airbus A330 je silně nedostatkové zboží....Dále je otázka kam s tím létat...