Plane type: | MIL8MTV-1 |
Airport: | Darłowo (EPDA) |
Airline: | Polish Navy |
Registration: | 5528 |
Author: | Mariusz Kalinowski |
Date taken: | 06/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3291× |
To je pravda, ale Mi 17 je snad jen exportni oznaceni Mi 8cky ne?
Ved to je MI 17, chvostovy rotor je na lavej strane, u MI 8 je na pravej
Přít se o to jak velké mají být vaky je zbytečné, tedy aspoň podle mne. My moře nemáme, Poláci ano. Oni vědí, že průšvih se nestane zpravidla "v horký letní den, kdy hudba tiše zní", ale v noci, když vítr ječí, vlny řvou a lidé sténají. Konstrukce vaků i jejich počet zřejmě odpovídá účelu. Přejme posádkám:" Good luck."
pani, myslim, ze netreba zabudnut na to, ze tvar trupu je podobny vajcu plnemu vzduchu, takze pokial je plna vzduchu , co je v podstate vzdy, tak predsa len potrva trosku dlhsiu chvilu pokial sa kompletne zanori, popripade potopi. Samozrejme, nemozu byt pri pristavani otvorene tie zadne dvere do "garaze"!
to Hacker: No...asi na tom neco bude ..... i kdyz treba ten JetRanger ma ty vaky mnohem vetsi a sam o sobe je taky mnohem lehci. U tehle vahy mi ten vak proste prijde naprosto zbytecny - tak maly, ze se ani neprojevi. To pod to muzou nahazet plavaci vesty a bude to stejne.
to Karel: tak ono tam nejde o to, aby plavalo jak lodička, ale aby se to udrzelo o chvilku dyl na hladine, aby mohla posadka vyskocit.. Třeba Sea King má trup tvarovaný do tvaru lodě, ale podle mých informaci (jestli jsou milné tam mě prosím opravte) taky nedokáže nijak moc plavat. A na vrtulníky co mají lyžiny (JetRanger) a slouží na moři se na lyžiny taky montují vaky....
to Hacker: No taky me napadlo neco v tom smyslu, ze kdyz je od NAVY, ale pak jsem to zavrhnul, pac je to krava velka a tezka a tohle by ji preci nemohlo udrzet na hladine.
Hacker ma rację pod napisem Mi-8MTV-1 też.
to Karel: No vzhledem k tomu, že je to Polish Navy, tak bych předpokládál, že to budou záchranný systém posádky. A to, že když bude muset nouzově přistát na vodě, tak se to nafoukne okolo trupu, a chvilku to bude plavat (vzhledem k vaze asi ne moc dlouho, ale zase dostatečně nato, aby se posádka dostala ven)
16 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ty nafukovací vaky podle mě mají nejenom stroj na vodě udržet, ale i stabilizovat a zabránit převrácení. Vrtulníky mívají motory a tím pádem i těžiště nahoře, tudíž nejsou moc stabilní a snadno se převracejí. Jak dlouho to dokáže plavat, než to zajde potupnou smrtí utopením nevím, ale krysy určitě ten stroj budou lépe opouštět pokud bude v \"normální\" poloze, než když bude vzhůru nožičkama. Mimochodem s nafukovacími plováky tuším létá v ČR jeden R44, může díky nim i omezeně nad Prahu, v případě průseru se předpokládá autorotace na ten potok, co Prahou protéká :-)