Plane type: | B737-247 |
Airport: | Kabul (KBL/OAKB) |
Airline: | Kam Air (KMF/RQ) |
Registration: | EX-736 |
Author: | Pavel Pasičnyj |
Date taken: | 01/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6557× |
Létání na afgánská letiště vyžaduje jistě i dnes poctivou předletovou přípravu. Stačí podívat se na výškový profil země. Přibližovat se kdysi ke Kábulu mezi horskými štíty v závojích oblačnosti s IL-18 ČSA byl zážitek, ale také mrazení v zádech. Linka kvůli počasí často končila v Kandaháru. Ani dnes tomu zřejmě s počasím nebude jinak.
Stále v nás přetrvává ničím neodůvodněný názor, že jinde žijí nešikovní šmudlové? Nežijí, yhnatko ví, o čem mluvím.
Mno, keď tu čítam niektore vaše povýšené komenty, tak prispejem trochu aj ja.
Na kábulské letisko dozerajú "bledé tváre", minimálne preto predpokladám, že sa k servisu pristupuje dosť seriózne. Vidno to nakoniec aj na tých vestách. Hrubý mechanický de-icing sa vykonáva obdobným spôsobom aj inde. Navyše lietadlo sa v blízkej dobe zjavne nechystá odletieť. Takže o čom, priatelia?
Krásné hory, škoda jen, že v popředí ruší to letadlo... :-)
Ten týpek v zelený vestě vidí ducha Hitlera ne? že tam hajluje :-)
Anti-icing: roztopi pod tim taborak :-)
Anti-icing? Asi to polejou lihem :)))
Hmmm tak to je něco ... de-icing je to sice dobrej,ale chtěl bych vidět jak se u nich provádí anti-icing :-)))
Akorat s reflexnima vestickama se koukam blbne uz vsude :-))
No tak to je hustá fotka, v Praze se mají ještě co učit :-D
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To je pravda - 60% území AFG je výše než 3000m.n.m.,maximum okolo 7500m.n.m. I velmi zkušený forecaster dostane poměrně často od místních vrtochů počasí "za uši" a i za předpokladu, že po meteo stránce je vše O.K. zapracují lokální vlivy jako 4milionová populace bez kanalizace a ... HZ, FU, DU ... dohlednosti v tahu apod.